Gå til innhold

S-Video til Kompositt

Henit

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en laptop som jeg gjerne skulle fått bilde ut på tv'n med (til film).

På laptopen er det S-Video ut, og et ATI kort som ikke har funksjonalitet i driverene for å gjøre om bildet til kompositt signaler (dvs at den sender signalene på to av lederne i s-video kabelen slik at en tv som ikke har s-video støtte på scarten kan vise det uten at det blir svart/hvitt).

Spørsmålet er om noen vet om noen annen måte å jukse til dette uten å ha en overgangskabel mellom s-video og kompositt.. Type tredjepartsprogramvare som gjør dette parallellt med skjermkortdriverne eller noe i den duren...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har en laptop som jeg gjerne skulle fått bilde ut på tv'n med (til film).

På laptopen er det S-Video ut, og et ATI kort som ikke har funksjonalitet i driverene for å gjøre om bildet til kompositt signaler (dvs at den sender signalene på to av lederne i s-video kabelen slik at en tv som ikke har s-video støtte på scarten kan vise det uten at det blir svart/hvitt).

Spørsmålet er om noen vet om noen annen måte å jukse til dette uten å ha en overgangskabel mellom s-video og kompositt.. Type tredjepartsprogramvare som gjør dette parallellt med skjermkortdriverne eller noe i den duren...

7212808[/snapback]

http://www.clasohlson.no/shop/store/printp...03+21%3A19%3A46

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...