ArizarD Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Skal selge min Shuttle-X PC snart og lurer på hvor mye jeg kan få for den, også eventuelt hvor dere syns jeg skal legge den ut for salg. Ønsker som sagt å få mest mulig for den. Maskinen er i utmerket stand, selve komponentene er langt fra nye, men skjermkortet er 2 måneder gammel. Komponentene: Kabinett - Shuttle SB81P Barebone (Hovedkort, strømforsyning og mye annet er allerede integrert i selve kabinettet). Skjermkort - Gainward GeForce 7900GT 256MB CPU - Intel Pentium 4 530 3.0 GHz RAM - TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MBx2 (Har 2 brikker så maskinen har 1GB RAM til sammen). Harddisk - Maxtor DiamondMax 10 200GB Ekstra: Absolutt alt av programvare følger med, manual, instruksjonshåndbok, original eske osv. Kan også selge den sammen med en Hanzol 19' LCD og en ekstern harddisk på 300GB. Hvor mye mener dere jeg kan kreve for PC-en? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg vil tippe 5000 - 6500kr. Kommer helt ann på hvilken kjøper du treffer på. CPU'en trekker noe ned, da den ikke er dobbelkjerne og den er gammel. ~ Medion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå