Christopher Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei! Jeg har to pc'er koblet sammen i nettverk og vil dele de forskjellige ressursene. Problemet er at jeg har valgt at det skal være mulig å slette filer på nettverksmappene men det jeg vil er at det skal kreves passord for å slette noe, men ikke for å lese. Husker at dette gikk ann i Win98, men finner ikke noen knapp for dette i Windows XP som jeg bruker på begge pc'ene. Finnes det gode programmer som kan fikse dette problemet? NB! Jeg snakker om delte mapper windows lager, ikke ftp osv. Det skal være vanlig deling i windows. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 du kan ha en guest account som bare har lesetilgang til, og så har du en annen account med både skrive og lesetilgang :smile: Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Guest accounten er faktisk skrudd av? Men hvilke kontoer som er på og av har vell ikke innflytelse på passordbeskyttelse av nettverksmappene? Men jeg er mest interesert i et program som hjelper meg? _________________ Asus P4S533E Intel P4 2,4@2,7 ghz Corsair XMS3200 512MB DDRAM POV Ge-Force Ti4200@Ti4600 WD 120 gb 2mb cache Pioneer DVD 16/40x Lite-ON 48/12/48x Chieftech Dragon miditower blue/black Enermax (silent plus) 431w [ Denne Melding var redigert av: Christopher på 2002-11-10 21:47 ] Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Programmet heter WinXP. Les & Lær :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå