Penrin Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Heisann. Fikk 5.1 surround høytalere til jul i fjor, har funka helt fram til nå, men nå får jeg ikke lyd i de. Har ikke gjort noe med de. De er som de var da jeg satt de for første gang (nesten). Er ganske noob når det gjelder høytalere og sånt, så er mottagelig for info om ting jeg måtte ha hatt med her! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Heisann. Fikk 5.1 surround høytalere til jul i fjor, har funka helt fram til nå, men nå får jeg ikke lyd i de. Har ikke gjort noe med de. De er som de var da jeg satt de for første gang (nesten). Er ganske noob når det gjelder høytalere og sånt, så er mottagelig for info om ting jeg måtte ha hatt med her! 7212288[/snapback] Hei!! Har du sjekka driverne til lydkortet?? Kan være de som er ødelagte... Husk også å sjekke alle koblingene.... Selvin :!: Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Driverene er nyinstallert, siden jeg tenkte det kunne vært problemet. Koblingene skal være riktige de også Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Driverene er nyinstallert, siden jeg tenkte det kunne vært problemet. Koblingene skal være riktige de også 7212376[/snapback] Da er jeg nok dessverre blank.... Men er driverne fra korrekt leverandør og nyeste versjon?? Har du prøvd høyttalerne på f.eks en MP3 spiller?? Endret 3. november 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Eg har samme problem! Har brukt 2 høytalere koblet til optisk, men å skifte tilbake til vanlig funke ikkje, ingen respons i USB portene heller har nyaste driver og alt er normalt i lyd egenskaper osv. Lenke til kommentar
valle_city Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Da er sikkert utgangene ødelagt..kobla feil eller no det har skjedd med meg mange ganger liss Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har nettop formatert men får ikke lyd i høytalerene, jeg vet ikke hviket lydkort jeg har men det kommer vertfall ikke noe lyd (Jeg har ikke instalert noen lydkot drivere helder, og jeg finner ineg cd-er med drivere på) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Funker høyttalerne med en annen PC. Hvis de gjør det er det PC'n din du må "tukkle" med. Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Funker høyttalerne med en annen PC. Hvis de gjør det er det PC'n din du må "tukkle" med. 7222888[/snapback] eg testa høgtalerene på ein anna lyd anlegg funka fint, så er ganske sikker at det er data relatert for min del.Irriterande, gidde ikkje spele noko + ingen musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå