nabbskall Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hei, prøvde tidligere idag å koble 2 skjermer til mit gainward 7600gt grafikkort, etter det har det bare vært trøbbel, så jeg koblet ut skjerm nummer 2. det som er problemet er at skjermbildet på pcn er blått, altså den viser ikke noen farger som rødt,grønt osv... så jeg lurer på om skjermkortet rett og slett har tatt kvelden? kjøpte det på komplett sammen med komplett gamer a20 pcn, står at leverandørens garanti er på 36 mnd, er det bare å sende det inn til komplett? kommer det til å koste noe mer enn frakt når det er trøbbel med kortet? noen som aner hva problemet kan være? takker for svar ps: kortet har tilstrekkelig med kjøling, sitter et vantec spectrum kort under det... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Sjekk at alle pinnen på kabel/utgang ikke er bøyd eller brukket. Jeg fikk veldig gul skjerm da jeg bøyde en pin på kabelen en gang Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Sjekk at alle pinnen på kabel/utgang ikke er bøyd eller brukket. Jeg fikk veldig gul skjerm da jeg bøyde en pin på kabelen en gang 7212308[/snapback] ingenting er bøyd, har testet med 2 andre skjermer og :S Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 noen som har peil på hva det kan være? :S haster litt egentli Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Blå bruker som regel å bli fargen ved dårlig kontakt. Viss du har prøvd flere skjermer på begge uttakene? Så er det nok noe galt på kortet. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Blå bruker som regel å bli fargen ved dårlig kontakt. Viss du har prøvd flere skjermer på begge uttakene? Så er det nok noe galt på kortet. 7213836[/snapback] :S dekker garantien det eller? er vell egentli en garantisak? Endret 3. november 2006 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå