alos Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Fikk tak i 5 meter med kobberrør, lurte på om det er noe nyttig jeg kan bruke dem til i vannkjølinga mi, håper noen kommer med noen gode forslag, har lite lyst til å la så mye fint kobber bare ligge i kjelleren. Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 kan bruke den til å kjøle ned vannet isteden for å bruke radiator Lenke til kommentar
alos Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 hum.. radiator har jeg jo alle rede da, ikke noe annet det gaar ann aa bruke den til da? Lenke til kommentar
daho Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du har radiator, men du har vifter på den sant? Du kan lage en Rørete radiator Eller du kan bruke litt av de til og kjøle psu. Har noen tanker om hvordan det skal gjøres og jeg mener ikke og lodde et rør fest i en plate. Kontakt meg hvis du lurer på hvordan du kjøler ned psu. Lenke til kommentar
Datanaut Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du har sikkert en del vannslanger inne i maskinen din siden du har vannkjøling. du kan kappe disse slangene og koble på kobberrørene istedet, så bruker du bare slangene som ender da endene må være mere bøyelige. dette vil gi en bedre kjøleeffekt, samtidig som jeg tror det blir ganske tøft med kobberrør inne i maskina, hvis du former dem så de skaper minst mulig rot og sånn da... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 om du vurderer å skfte gummislangene til kobber så poler og lakker kobberet med klarlakk eller noe ligndne så holder de den fine kobberfargen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du kan skøyte røret inn på nettverkskabelen. De er jo begge av kobber..teoretisk sett. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du kan jo f.eks legge en sløyfe mellom harddiskene for å kjøle de uten vifter. Lenke til kommentar
Chiclins Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du kan legge de langs kabinettveggen din i slynger å bruker kabinettveggen som radiator, veggen er jo shwær, kanskej du må ha en pshyco pumpe da men ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå