Fløffi Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg vil friske opp php/mysqul-kunnskapene mine, samt bli bedre. men jeg er i skikkelig beit for idéer.. har du forslag til hva jeg kan lage? trenger ikke være så nyttig for verden, men.. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Begynn med enkle gjesteboker, shoutbokser, pub systmerer og bygg på etter hvert. Er utrolig gøy å holde på med slike ting med å kombinere MySQL og PHP, vanskelig er det heller ikke. Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Begynn med enkle gjesteboker, shoutbokser, pub systmerer og bygg på etter hvert. Er utrolig gøy å holde på med slike ting med å kombinere MySQL og PHP, vanskelig er det heller ikke. 7212001[/snapback] takk for tips ^^ ganske lur den comment-greia di og blitt fin den siden din nå forresten (en stund siden jeg så den sist) Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Du kan lage et funksjonelt publiseringsverktøy for meg, med støtte for galleri inndelt i forskjellige kategorier og vanlig nyhetsposting Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Datingtjeneste for forumbrukere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Datingtjeneste for forumbrukere. 7214161[/snapback] Du vet du trenger det hvertfall -- Litt feilplassering av tråden? [rapportert] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå