Neon-light Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hei =) Jeg lurer på om det er mulig og bruke en Xbox 360-Kontroll på en Xbox? Sitter her og mangler min ene kontroll og vil gjerne spille Splinter Cell Double Agent Coop... Der da min venn har kun Xbox 360-Kontroll og vi lurer da på om dette er en mulig løsning Takker på forhånd for alle svar =) Endret 3. november 2006 av Neon-light Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 nei det er ikke det Lenke til kommentar
Neon-light Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 hva er grunnen til dette? Playstation 1 Kontroller kan jo brukes på Playstation 2 og omvendt :o Skjønner meg ikke på det... Kun pengene dem er ute etter... Få folk til og kjøpe mest mulig... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Men PS2 kontrollern kan ikkje brukes på PS3;) INgen vits å sammenligne ulike aktører vel? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Vi har en egen kategori for spørsmål og svar. Anbefaler deg å lese sticky før du poster. Tråden stenges! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg