lando calrissian Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 jeg kjøpte en creative vision: m idag, men den slår seg ikke på. først hadde jeg den i en usb port framme i pc`en og da ble den glovarm. så tok jeg den i en annen usbport og nå blinker den og lader, men jeg får ikke slått den på. skal det ikke vise et ladeikon på skjermen og eller? Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Skal vise et ladeikon på skjermen, og at den plutselig blir glovarm er ikke akkurat normalt. Du burde forsøke å starte spilleren opp i recovery-modus. Det står beskrevet i bruksanvisningen hvordan du gjør det, antegelig ved å skru på, og holde inne tastesperren. Funker ikke det, går det sikkert greit å bytte den, er ikke akkurat sjeldent MP3-spillere er defekte, feilraten er ganske så høy (generelt, ikke bare Vision:M). Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har driti meg skikkelig ut! den begynte å lade etter noen timer, men da hadde jeg allerede kjøpt meg en ny på en butikk som heter playcon, men den var helt død. så nå sitter jeg med den første som faktisk virker og den andre som ikke virker. Har jeg ikke rett på pengene tilbake på den andre? hvordan funker egentlig angrerettloven på slikt? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du har jo rett på pengene tilbake eller en ny spiller hvis den er defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå