Gjest Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hva hører han her på da? Jeg vil gjette at han har hårt på faren sin som sier Rolling Stones er det beste bandet. Men ellers har han en "hits for kids"-CD på rommet. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg ville tippet Toto, eller gammel rock som Rolling Stones. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg synes han ser ut som typen som slavisk følger brødrenes musikksmak. Da går det i Europe, Bye Bye Johnny, Eye of the tiger og sånn.. Gjerne Karate Kid soundtrack også. Er det lov å poste bilde av seg selv? Det hadde vært morsomt å sett om det folk tror stemmer. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg synes han ser ut som typen som slavisk følger brødrenes musikksmak. Da går det i Europe, Bye Bye Johnny, Eye of the tiger og sånn.. Gjerne Karate Kid soundtrack også. Er det lov å poste bilde av seg selv? Det hadde vært morsomt å sett om det folk tror stemmer. 8310769[/snapback] det har jeg gjort hehe og ingen sa noe liksom Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg også har gjort det. Kom igjen Lenke til kommentar
Juden Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Han hører sikkert på crazy frog,las ketshup, morten abel, gitarkameratene og annet hits 4 kids shit. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg gjetter at Tribal hører på Odd Norstoga, Sputnik eller Beatles ... Hvis bilde på side åtte er deg. På Trevakt tipper jeg også Moby eller han tralala-dingdingdong-mannen. Hva tror dere jeg hører på? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 ho liker nokk sånn "grease-musikk" alså sånn musikk som er i filmen grease.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 det ser ut som hun hører på Red Hot Chillipeppers, The Beatles, Guns n Roses og massevis av forskjellig musikk. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ny tråd - Hva hører denne personen på? Ja, alle sammen! Ny tråd fra trevakt! Hva med: Hva hører denne personen på? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg gjetter at Tribal hører på Odd Norstoga, Sputnik eller Beatles ... Hvis bilde på side åtte er deg. På Trevakt tipper jeg også Moby eller han tralala-dingdingdong-mannen. Hva tror dere jeg hører på? 8311095[/snapback] jeg er på side 5 og du skal ikke mobbe varg vikernes i burzum, står i stor respekt for han og alle kirkebrannene hans Lenke til kommentar
.sere Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 jeg er på side 5 og du skal ikke mobbe varg vikernes i burzum, står i stor respekt for han og alle kirkebrannene hans 8311674[/snapback] Står ikke i noen særskilt respekt for en som brenner ned kirker, men det var ikke meningen å mobbe. Har aldri sett fyren før. Lenge siden jeg har hørt på Grease-musikk, men den er jo litt fengende. Massevis av forskjellig passet ganske bra, egentlig. Her er en slags fasit http://www.last.fm/user/briis . Denne mannen da? Lenke til kommentar
sh- Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Favorittsangen hans er nasjonalsangen til USA .. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Favorittsangen hans er nasjonalsangen til USA .. 8323031[/snapback] :!: Klart. Men jeg ser for meg har hører på Country også mens han spiller golf. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Han hører på Sweet Home Alabama. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Eller kanskje "peace on earth/little drummer kid". :!: Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 han her da?? er fadern min, skal vi se hva dere trur Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bruce Springsteen. Eller? Lenke til kommentar
Juden Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 han her da?? er fadern min, skal vi se hva dere trur 8323438[/snapback] Hører han på Morten Harket? Eller a-ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå