Gå til innhold

Noen spm, anngående Nokia 6070

Anbefalte innlegg

Har noe spørsmål angående Nokia 6070.

over alt står det at minnet er på 16mb, men man har bare tilgjengelig 3.5mb, noe som skuffet meg veldig siden jeg hadde tenkt å ha en mp3 fil som ringetone, men den vil okkupere all plassen..

Noen som vet hvorfor det er så lite minne tilgjengelig? og går det ant å "låse" opp mere?

og en ting til, Denne har da operativsystemet Nokia series 40, men alle andre telefoner som har dette operativsystemet har mulighet for å velge mellom meny med ikoner på hele skjermen, eller ikoner nedover..

Jeg har bare ikoner nedover, og lurer på om min telefon støtter å ha de ved siden av hverandre?

og en siste ting, får låne datakabel om noen dager, noe veldig bra jeg burde få lagt inn på telefonen da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og en ting til, Denne har da operativsystemet Nokia series 40, men alle andre telefoner som har dette operativsystemet har mulighet for å velge mellom meny med ikoner på hele skjermen, eller ikoner nedover..

Jeg har bare ikoner nedover, og lurer på om min telefon støtter å ha de ved siden av hverandre?

7211796[/snapback]

trykk på "valg" inne i menyen og trykk deretter "hovedmenyvisning".. der kan du velge om du vil ha rutenett, liste osv.. :)

Lenke til kommentar

7211796[/snapback]

trykk på "valg" inne i menyen og trykk deretter "hovedmenyvisning".. der kan du velge om du vil ha rutenett, liste osv.. :)

7211898[/snapback]

ahhh.. deilig :D tusen takk :)

Så pirkete å ha det der istede for på innstillinger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...