jojo123 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Frichassé: Kan du fortelle meg hvordan du klarer å bare trykke enter for å sende? Snakket med en annen også i dag, og det gikk ikke for ham heller ... Goscinny 7219754[/snapback] Jeg gjør ikke noe spesielt. Det er bare sånn. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det er skummelt. Han er ALT for rask. Husker før jeg, da han nettopp hadde starta med å spille duellen, da fikk jeg tid til å svare. Men nå, nå får jeg ikke tid til å lese ferdig spm nesten, før han har svart... ..MEN jeg slår han alltid i Dam! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Syns spillet er utrolig bugga... Enten så kommer det "venter på at vennen din skal starte" hos begge, spillet kommer på et annet språk.. Har fått fransk flere ganger nå eller så gir de to forskjellige spørsmål... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg eier i Minesveiper... Men tror jeg skulle hatt en kjangs i duellen også Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 I let him win! Ante ikke hva duellen var, før jeg var halveis inni det, og da skifta jeg til google for å søke. Hadde også akkurat stått opp, og da er ikke hjernen lysten på å tenke fort. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Noen som tar i mot utfordringen? Har litt lyst til å prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå