Millmax Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hei! Tenkte jeg skulle kjøpe en Seiko til dama til jul. Mer spesifikt denne: Har bare funnet den på www.optura.no, til 3990 kr. Modell: SNA573P1 Klarer noen av dere å finne den billigere andre steder? Evt i Sverige? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 relatert spørsmål: hvor kjøpe klokke på nett ellers? Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Enig! Har funnet -Deal (har ikke SNA573P1) -Urmaker Rønning (med slagordet Time is Rønning (Geeee.....!)) -Klockor.nu (har ikke SNA573P1) -Urmakeren.no (har ikke SNA573P1) -Optura.no (.se), men det ser ikke ut til at de selger direkte fra seg. Protid ser også ut til å være en slags paraply for andre urmakere. Blir litt frustrert av dette.. Endret 3. november 2006 av Millmax Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Sjekk på ebay, finner den sikker billig der. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 angrefrist, reparasjoner, tollhassle, leverinstid, svindelmuligheter osv... Vil gjerne ha en norsk eller svensk nettbutikk med stort utvalg av klokker. Ser ut som om det er et hull i tilbudet her. Forretningside, anyone? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 angrefrist, reparasjoner, tollhassle, leverinstid, svindelmuligheter osv... Vil gjerne ha en norsk eller svensk nettbutikk med stort utvalg av klokker. Ser ut som om det er et hull i tilbudet her. Forretningside, anyone? 7214988[/snapback] jepp, tenkte det samme Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 angrefrist, reparasjoner, tollhassle, leverinstid, svindelmuligheter osv... Vil gjerne ha en norsk eller svensk nettbutikk med stort utvalg av klokker. Ser ut som om det er et hull i tilbudet her. Forretningside, anyone? 7214988[/snapback] Hva med å ikke være så negativ? Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Det er Optura som importerer Seiko til både Norge og Sverige. Har vært innom fire forskjellige urmakere på lørdag, alle hadde katalogen fra Optura under disken. Det som er kjipt med denne ordningen er at Optura dikterer pris til kundene, ikke innkjøpspris til butikken, og derved forhindrer konkurranse butikkene imellom. Kjøp Seiko absoultt hvor du vil, Optura bestemmer prisen. (gjelder OGSÅ på nett, sjekk gjerne deal.no for priser) MEN, i Danmark har jeg funnet en butikk som ikke følger dette: http://www.urskiven.dk Her er klokkene 700-1300 kr billigere (i 3000 - 4000 kroners segmentet). Jeg skal også ha en klokke til jul, og dermed kan jeg spare rundt 2000 kr. (Har en onkel som bor der, han får bli klokke-kureer til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå