IcedInsanity Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hei. Bor sammen med kjæresten min..vi(hun) har hund..og eg er jo såklart allergisk mot hund,pollen og div..men vi vil ikke kvitte oss med hunden for hu har hatt den leeenge og vi er begge glad i den..men eg blir velidg tett og snørrete i nesen rundt hunden..den hårer endel nå rundt vinteren og vi prøver å holde det så rent som mulig...men noen som har noen råd til å gjør dagen min lettere? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Finnes reseptfrie allergipiller. Prøvd de? Hjelper mot pollen allergien min om sommeren. Endret 3. november 2006 av chrml Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Har noen piller..men vet ikke om de hjelper nå når eg er rundt "allergikilden"hele tiden..? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har noen piller..men vet ikke om de hjelper nå når eg er rundt "allergikilden"hele tiden..? 7211855[/snapback] Jeg er også rundt allergikilden hele tiden om våren når pollen herjer lufta . Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Har noen som heter Kestine...vet ikke om de hjelper på hundeallergi men..har nå tatt første nå så får vi se Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Dra til legen og få orntlig medisin. Finnes mange forskjellige. Både tabeletter, spray og til å puste inn. Det er verdt å prøve. Du kan også prøve noe på hunden som heter petsal clean (eller noe i den duren), noe du smører pelsen med. Spør hos dyrlegen eller dyrebutikken. Hvis det ikke nytter og du virkelig plages med allergien, så kan dere ikke ha hund sammen. Desverre. Da må dere ta det derifra og bli enige.. *håpe ikke det da* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Nei..håper jo ikke det eg heller....men syns da min allmentilstand burde veie tyngst..hehe..men får ta meg en tur til legen å høre ka han sier. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det du trenger er noe kalt "Cetirizin" Denne demper, eventuelt fjerner plagene. Uheldigvis må du oppsøke lege for å få tilgang til disse. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvor gammel er hunden? Hadde katt selv... både jeg, moren min og søsteren min var alergiske, men vi hadde den i 12 år også dro den til himmelen... det er vell bare å vente så går den bort av naturlige årsaker... hold ut Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Du kan jo alltids prøve akupunktu, da? :-) Bare pass deg for "luringene" Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvor gammel er hunden? Hadde katt selv... både jeg, moren min og søsteren min var alergiske, men vi hadde den i 12 år også dro den til himmelen... det er vell bare å vente så går den bort av naturlige årsaker... hold ut 7212539[/snapback] Ikke få trådstarter til å tenke på måter for å framskynde den "naturlige" døden nå da . Neida! Men hvis problemene dine ikke gir seg, må dere nok bli enige om noe. Da må hu velge, deg eller bikkja... Ikke at det er så morsomt, men det kan bli sånn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Jah...vel hunden er snart 8..så det kommer vel til at den går bort snart..muhahha..neida..men an e litt gammel ja... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Men kan eg gå til legen å si at eg SKAL ha Cetirizin...??..de har det svart på hvitt at eg er allergisk mot hund da..... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Gi den bort til noen du kjenner godt, hvis hun går med på det... Da får hun møtt den ofte Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Men kan eg gå til legen å si at eg SKAL ha Cetirizin...??..de har det svart på hvitt at eg er allergisk mot hund da..... 7212823[/snapback] Cetirizin er det samme som Zyrtec, men et billigere alternativ. Mange syns det er et dårlig alternativ, men personlig har jeg ikke merket forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå