Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Allergi, bor med hund


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Bor sammen med kjæresten min..vi(hun) har hund..og eg er jo såklart allergisk mot hund,pollen og div..men vi vil ikke kvitte oss med hunden for hu har hatt den leeenge og vi er begge glad i den..men eg blir velidg tett og snørrete i nesen rundt hunden..den hårer endel nå rundt vinteren og vi prøver å holde det så rent som mulig...men noen som har noen råd til å gjør dagen min lettere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dra til legen og få orntlig medisin. Finnes mange forskjellige. Både tabeletter, spray og til å puste inn. Det er verdt å prøve. Du kan også prøve noe på hunden som heter petsal clean (eller noe i den duren), noe du smører pelsen med. Spør hos dyrlegen eller dyrebutikken.

Hvis det ikke nytter og du virkelig plages med allergien, så kan dere ikke ha hund sammen. Desverre. Da må dere ta det derifra og bli enige.. *håpe ikke det da*

Lenke til kommentar
Hvor gammel er hunden? Hadde katt selv... både jeg, moren min og søsteren min var alergiske, men vi hadde den i 12 år også dro den til himmelen... det er vell bare å vente så går den bort av naturlige årsaker... hold ut  :cool:

7212539[/snapback]

Ikke få trådstarter til å tenke på måter for å framskynde den "naturlige" døden nå da ;). Neida!

 

Men hvis problemene dine ikke gir seg, må dere nok bli enige om noe. Da må hu velge, deg eller bikkja... Ikke at det er så morsomt, men det kan bli sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...