anders02 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg ser at MicroPlex selger Colorcase "Air Silver" MidiTower til 795. Virker som et relativt ok kabinett i forhold til prisen. Kabinettet inneholder to vifter, to USB-porter i front, tre temperatursensorer og LCD-display i front for visning av temperatur. Noen som har erfaring med kabinettet? [ Denne Melding var redigert av: anders02 på 2002-11-10 19:24 ] Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 De kabinettne er OK de ja Lenke til kommentar
JohnDoe Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Førsteinntrykket var at dette kabinettet så meget pent ut, men etter montering av HW forsvant litt av denne entusiasmen. Kabinettet er produsert i ganske tynt materiale og fremstår ikke så robust som f.eks Chieftek kabinetter. liten plass rundt den øverste slot'en (AGP) gjør at enkelte skjermkabler ikke kan monteres skikkelig. Knapper og frontdeksler fremstår som billige og enkle ved nermere ettersyn... 80 + 120mm regulerbare vifter, 3 temp. sensorer, LED display og USB i front samt hastighets regulering av vifter trekker inntrykket opp. Og til den prisen vil det være et greit kjøp!! JD Lenke til kommentar
Danny Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 20:26, skrev JohnDoe:Førsteinntrykket var at dette kabinettet så meget pent ut, men etter montering av HW forsvant litt av denne entusiasmen. Kabinettet er produsert i ganske tynt materiale og fremstår ikke så robust som f.eks Chieftek kabinetter. liten plass rundt den øverste slot'en (AGP) gjør at enkelte skjermkabler ikke kan monteres skikkelig. Knapper og frontdeksler fremstår som billige og enkle ved nermere ettersyn...80 + 120mm regulerbare vifter, 3 temp. sensorer, LED display og USB i front samt hastighets regulering av vifter trekker inntrykket opp. Og til den prisen vil det være et greit kjøp!!JD det sier jo seg selv at til den prisen så kan den ikke være like robus som chiftech som ligger noen lapper over Lenke til kommentar
anders02 Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Takk for fine innspill! Hvordan er det med servicevennligheten? Trenger man skrujern for å åpne kabinettet? Hvordan er dette når man skal sette inn kort og disker? Er det enkelt å montere hovedkortet i kabinettet? Lenke til kommentar
JohnDoe Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Begge sidedekslene demonteres enkelt med thumbscrews så du får god plass til å montere cd/DVD. Det er meget god plass til disker bak en 120mm vifte. JD Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 eg vil ha harddisken min !/&¤%!% Lenke til kommentar
Raszagal Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hvorfor ikke bare gjøre som jeg gjorde: satt sammn 2 Colorcase CI-6919 Black og det ble nais Her kan du se resultatet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå