Kiwi-Kun Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hei! Jeg ernå gnske desperat ette hjelp ettersom min PC streiket ned i går. jeg kan nå ikke starte opp PCen min og jeg får heller ikke startet opp fra CDrom av en eller annen grunn. Jeg har prøvd å resette CMOS, gjøre om på boot sequency o.l. Det som skjer er at når jeg booter fra HDDen med windows på så kommer den forbi selve windows systemboot, men når jeg logges inn så restarter PCen seg. Jeg får heller ikke kommet inn i sikkerhetsmodus. Nå har jeg prøvd å ta ut alle harddisker og bare la DvD rom stå i og da kommer "SYSTEM BOOT FAILURE! PLeASE INSERT SYsTEM DISK AND PRESS ENTER", så trykker jeg på enter og den kommer bare om og om igjen. Jeg trenger nå sårt hjelp ettersom jeg ikke klarer meg lenge uten PC Endret 4. november 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 jeg bumper denne tråden siden ingen har svart.. -.- Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg tror du må putte no' inn i DVD-ROM'en din før du prøver å boote fra den. Du trenger en winXP installasjonsCD. Hvis DVD-ROM'en ikke booter den, er den sannsynligvis laget for å kjøres under windows. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har en winXP nstalasjons CD, men den vil fortsatt ikke boote fra den-.- Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 [Problem løst] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå