Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor møtte du kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På skolen. Gikk i samme klasse fra 1. til 4 - 5. så begynte hun i klassen min igjen i 8. klasse.

Var uvenner helt til i midten av 9. da jeg begynte å fatte interesse for henne, men det var dessverre ikke gjensidig, så uvennskapet fortsettet, helt til rundt juletider i 10. klasse, og plutselig var vi sammen, og er det enda, 9 måneder etterpå.

Lenke til kommentar

Litt klisjeaktig for min del: fest - husket ikke helt hvem hun var eller noe dagen etterpå... men hadde et nr på mobilen, så tok kontakt etterhvert... og etter endel frem og tilbake ble vi sammen :)

Mine tidligere kjærester har jeg kjent fra før, enten via skolen eller andre venner...

Lenke til kommentar

Hun la meg til på msn for å spørre meg om en del tingangående skoleåret i Frankrike. Så gikk det et par måneder uten at vi snakket så altfor mye. I slutten av juli møttes vi på bussen inn til byen (jeg hadde tatt bussen ut til henne for å møte henne da), og da bare sa det klikk inni hodet mitt, og det gikk opp for meg at jeg bare måtte ha henne.

Lenke til kommentar
Hun la meg til på msn for å spørre meg om en del tingangående skoleåret i Frankrike. Så gikk det et par måneder uten at vi snakket så altfor mye. I slutten av juli møttes vi på bussen inn til byen (jeg hadde tatt bussen ut til henne for å møte henne da), og da bare sa det klikk inni hodet mitt, og det gikk opp for meg at jeg bare måtte ha henne.

7217121[/snapback]

Å si at du fikk henne er vel en underdrivelse?

(Hun voldtar deg tross alt ca hver helg)

Jeg har ingen kjæreste. Kanskje snart, kanskje ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...