Zethyr Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 På Samfundet 7214152[/snapback] Lenke til kommentar
gixer Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Eksen min var fotballtreneren min. 7214132[/snapback] Og det tipper jeg var populært blant foreldre og ledere i ballklubben Endret 4. november 2006 av gixer Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Møtte den forrige kjæresten på fest Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 ble kjent mellom en komps og møttes i skibakken Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Eksen min var fotballtreneren min. 7214132[/snapback] Og det tipper jeg var populært blant foreldre og ledere i ballklubben 7214779[/snapback] Legg merke til "var" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg blei kjent med henne gjennom et bloggsamfunn, og møtte a for første gang IRL på Oslo S. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 gikk i samme klasse i 2 år med henne.. først i begynnelsen av dette året begynnte jeg å prate masse med henne på msn, og så ble det til at vi gikk ut sammen en stund IRL etterhvert. Og nå er vi sammen da ! ^^ Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 På skolen. Gikk i samme klasse fra 1. til 4 - 5. så begynte hun i klassen min igjen i 8. klasse. Var uvenner helt til i midten av 9. da jeg begynte å fatte interesse for henne, men det var dessverre ikke gjensidig, så uvennskapet fortsettet, helt til rundt juletider i 10. klasse, og plutselig var vi sammen, og er det enda, 9 måneder etterpå. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hun gikk i paralellklassen på videregående. Etter at halvt år i 1. klasse begynte vi å prate sammen, og siden har vi ikke stoppet... Rundt juletider i år har vi vært sammen i 7 år. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) På skola Møttes i ei møljesamtale på msn (mætt folk som ble adda fra alle) Første ordentlige møte / date var på hytta deres under en pilkekonkurranse i april i fjor. Og NEI, hun går ikke i klassa mi Endret 4. november 2006 av Clerion Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 På vors hos en felles bekjent. Vi gikk på samme skole, men ingen av oss visste hvem den andre var. Tok fem måneder før vi ble sammen, måtte jo bli litt kjent med mennesket først ... Har vært sammen godt over et år nå. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Litt klisjeaktig for min del: fest - husket ikke helt hvem hun var eller noe dagen etterpå... men hadde et nr på mobilen, så tok kontakt etterhvert... og etter endel frem og tilbake ble vi sammen Mine tidligere kjærester har jeg kjent fra før, enten via skolen eller andre venner... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Gjennom en venninne og skolens fabelprosaiske elevlag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hun la meg til på msn for å spørre meg om en del tingangående skoleåret i Frankrike. Så gikk det et par måneder uten at vi snakket så altfor mye. I slutten av juli møttes vi på bussen inn til byen (jeg hadde tatt bussen ut til henne for å møte henne da), og da bare sa det klikk inni hodet mitt, og det gikk opp for meg at jeg bare måtte ha henne. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hun la meg til på msn for å spørre meg om en del tingangående skoleåret i Frankrike. Så gikk det et par måneder uten at vi snakket så altfor mye. I slutten av juli møttes vi på bussen inn til byen (jeg hadde tatt bussen ut til henne for å møte henne da), og da bare sa det klikk inni hodet mitt, og det gikk opp for meg at jeg bare måtte ha henne. 7217121[/snapback] Å si at du fikk henne er vel en underdrivelse? (Hun voldtar deg tross alt ca hver helg) Jeg har ingen kjæreste. Kanskje snart, kanskje ikke. Lenke til kommentar
Brukernavn_i_bruk Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) "Du har pene øyne" "Du også" "En ting skal du ha, det vakre ansiktet ditt er en åpen bok. Du kan rett og slett ikke lyge" Slår aldri feil Møtte henne på skolen. Endret 4. november 2006 av Brukernavn_i_bruk Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg møtte eksen min gjennom AUF. Utøya... 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vi trenger ikke poster her fra alle de som ikke har noen kjæreste. Og heller ikke svar på disse postene, om de skulle dukke opp. Bruk heller rapportknappen. Geir Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 møtte ho første gangen på bussen og utvekslet mobilnr. ved reisens slutt og ble invitert i bursdag, dagen etter bursdagen var vi sammen. en måned senere ble det slutt og ho flyttet til danmark... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå