-zippo- Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hei, er ny på forumet Liker bildene som jeg ser, og vil gjerne ta del av morroa Et berg.. På stranda Endret 3. november 2006 av -zippo- Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Bildene gir meg ingenting. Kjedelige. Det tekniske skal ikke jeg si noe om, det er ikke mitt bord. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Et berg.. Noooes! Uansett, syns det øverste bildet var pent, og det kunne nok brukes i et eller annet slags design, men utover det ga det meg ikke så mye. Det nederste mangla budskap helt, IMO. Du bør forresten endre emnetittelen din. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Fine bilder, men det berget lignet mer på et bildekk ved første blikk. Ellers veldig fint, men ga meg lite.. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Flotte bilder,særlig det øverste, det berget var fint,men ikke noe mer. Lenke til kommentar
-zippo- Skrevet 3. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Hei igjen. Var ikke helt klar over dette. Håper emne ble akseptabelt nå. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Hei igjen. Var ikke helt klar over dette. Håper emne ble akseptabelt nå. 7212397[/snapback] Ja, håper det jeg også. Er i hovedsak kritikken du skal tenke mest på, da.. Velkommen, by the way.. Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Hr problemer med å se at bilde nummer 1 skal være et berg. Føler ikke at det gir meg noe særlig Liker strandbildet bedre, men også det er litt "sterilt". Savner noe som bryter ensformigheten. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Liker best berg-bildet, stranden ga meg null og niks. Dessverre. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Skulle likt å sett bildene i større format! Berg bildet var ganske kult, men stranda var "alt for liten" til at jeg kunne se noe spennende i det. Konklusjon: Litt større bilder... 1024* noe for eksempel... Last bildene opp slik at det blir thumbnails i posten, men større når en klikker på dem. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Bergbildet var veldig kreativt, men den stranden var ufattelig kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå