SiR0 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Listen over stjerner med en Blackberry i hånda blir stadig lengre. Les mer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Tja, hadde tatt en god IM-telefon any day over epost-telefon. Kjører de på eget nett i Norge også? Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det vil neppe ta av i Norge. Europa og Asia ligger faktisk foran USA når det gjelder mobil bruk og teknologi. Spesielt Øst-Asia. Det med at Blackberry sitt nett fungerte etter 9/11 kommer jo av at de færreste har råd til å bruk dem. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 de verste tilfellene klarte personer seg kun i et par minutter uten å sjekke e-posten sin. Rammede må ofte behandles med de samme metodene som brukes på narkotikaavhengige. Bør vel være noen som kjenner seg igjen der ja - om en bytter Blackberry med MSN eller generelt pc-en. Har sluttet å automatisk skru på pc-en når jeg kommer hjem og flyttet den ut av soverommet fordi den gjorde meg for uproduktiv. Lett å "bare sjekke e-posten", for deretter "våkne opp" 5 timer senere etter å ha chattet på msn, tatt noen samtaler på Skype, lest nettaviser, skrevet på bloggen, ... Høres kjent ut? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 de verste tilfellene klarte personer seg kun i et par minutter uten å sjekke e-posten sin. Rammede må ofte behandles med de samme metodene som brukes på narkotikaavhengige. Bør vel være noen som kjenner seg igjen der ja - om en bytter Blackberry med MSN eller generelt pc-en. Har sluttet å automatisk skru på pc-en når jeg kommer hjem og flyttet den ut av soverommet fordi den gjorde meg for uproduktiv. Lett å "bare sjekke e-posten", for deretter "våkne opp" 5 timer senere etter å ha chattet på msn, tatt noen samtaler på Skype, lest nettaviser, skrevet på bloggen, ... Høres kjent ut? 7215988[/snapback] Hehe.. Ja.. det virket veldig kjent ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg