Jørnan Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hei. Under C: har jeg en fil som heter pagefile.sys og den er på 1,2 GB. Jeg syns det var veldig rart, og kan ikke huske å ha sett den før (har heller ikke pugget systemfilene ) Er det et virus? PC-en min er kjempetreg nå (datamusa lagger ), så kan den forårsake noe? Edit: Jeg skal bruke Google fremover Men hva gjør denne filen? Er den på alle PC-er? Har funnet ut at det ikke er et virus, men hva er det? Endret 3. november 2006 av jornan Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Neida, dette er virtuelt minne, og ingenting å bekymre seg for. Du kan tenke deg at fila på en måte er en ekstra RAM-brikke. Windows tar i bruk harddisken din i tillegg til RAM-brikkene og resultatet er pagefile.sys. Dette gjør Windows for å øke tilgjengelig minne. Endret 3. november 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Oki. Med andre ord noe jeg ikke bør slette ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå