Snaffo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har problemer med å ha to logger/chatvinduer oppe av gangen. Etterhvert bare forsvinner de! Og hvordan kan man gjøre sånn at man i combat loggen kan se det hostiles gjør av DPS på deg, og ikke alle andre? Takk for svar. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Den går vekk når det ikke skjer noe på 5 minutter tror jeg. Problemet jeg også sliter med er at den ikke kommer tilbake, men da er det bare og gå inn på interface og trykke OK så er den tilbake. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Den går vekk når det ikke skjer noe på 5 minutter tror jeg. Problemet jeg også sliter med er at den ikke kommer tilbake, men da er det bare og gå inn på interface og trykke OK så er den tilbake. 7211271[/snapback] Takk! Har slitt med det jeg også Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 interface options - uncheck the feature " Auto-join recruitment channel " så skal du bli kvitt problemet Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvordan gjør man sånn at man kan se all dmg mot seg selv fra andre players uten og måtte se all dmg mot alle andre også? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvordan gjør man sånn at man kan se all dmg mot seg selv fra andre players uten og måtte se all dmg mot alle andre også? 7211850[/snapback] Du har en haug med kanaler du kan joine/leave, bare høyreklikk på Combat Log-tabben og se. Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ja, men det er bare Hostiles misses og hostiles hits, og da ser man absolutt all dmg fra hostiles. jeg vil bare se det som er på meg Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det står Creature Hits/Misses vs både you og party, er det ikke det du er ute etter? Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 hvilken innstilling gjør at man fjerner en feks at "you fail to preform whirlwind not enough rage"kommer opp i combat log. du vet når du spammer en knapp og angrepet failer på en måte. hater at den beskjeden presser vekk andre ting. Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 nei, jeg vil se hvor mye en annen spiller tar av meg, og ikke alle andre også. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 last ned nurfed combatlog Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Lastet ned, men den vill ikke funke!, jeg har et chatte vindu og et combat vindu, men ingen forandringer Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 fikk det til. Hvordan får man opp hvem som drepte x iste for *x dies* Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg klarte av en eller annen grunn å leave combat chatten. Etter det har jeg aldri fått den tilbake. Noen som vet hvordan jeg får den tilbake? Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg klarte av en eller annen grunn å leave combat chatten. Etter det har jeg aldri fått den tilbake. Noen som vet hvordan jeg får den tilbake? 7214402[/snapback] sett til simple chat i interface, så sett tilbake da skal den være tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå