Gå til innhold

Total War: Spillet M2TW sendt ut for tidlig til 2 svensker...


Anbefalte innlegg

Gi den til meg...

 

 

Jeg syns kartet skuffet jeg, det sto det skulle være et tøykart og det der så ikke så mye ut som et tøykart, jeg hadde regnet med noe skinn, gammelt tøy eller noe slikt, men så er det ikke det :hm: Hadde kanskje litt høye forhåpninger til det dog.

 

 

7239157[/snapback]

 

Jeg hadde samme forhåpningene som deg.

Jeg vil påstå at kartet er trykket på papir, men dersom det er påvist at det er et tøykart, må denne typen stoff ligge i det ytterste grenselandet mellom papir og tøy.

Akkurat den biten kunne de lagd bedre.

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
deilig!! :D dem hadde CE på spaceworld, kosta 100kr men men samma faen : D weeeeee

7246297[/snapback]

kjøpte du og det på bystasjonen i bergen? Trodde de ansatte hadde lært etter at jeg var der :p

 

Edit: en ting jeg lurte på, får alle samme figuren i CE, eller gir de ut forskjellige?

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Svar til Camper_killer:

 

Etter hva offisielle kilder har sagt tidligere skal det være mulig å spille forbi runde 225, det som var på det bildet var kun en nedtelling til når målet må være nådd. Som er å ta 45 provinser og blant dem Jerusalem og Granada.

 

7218717[/snapback]

hahahahha

Lenke til kommentar
altså nye drivere til ati kortet eller ?

 

har: ATI Radeon X1900XTX 512MB

      4096 MB DDR Corsair

      AMD FX-60 2.6 GHz dual core

      Soundblasters - Audigy SE

7246815[/snapback]

 

OT: Hehe, bryr deg ikke mye om lyd du? Rimelig nice setup, men elendig lydkort da ;)

 

Jeg ville oppdatert alt av drivere. Prøv også noen ikke-default, f.eks.tweaksrus.

Lenke til kommentar

Første intrykk etter ca 10 timer M2TW:

 

Spillet er meget bra. Kampanien har blitt vesentlig forandrett. Du rekruterer ikke lenger en og en enhet hver turn så lenge du vil, Istede kan byer rekrutere to og borger tre. Samtidig kan du ikke rekrutere så mange av hver du vil etterhveradre. Du har ett vist antall units som du kan rekrutere fra hver by/borg i en turn, F.eks 2 feunal knights eller 4 mailed knights etc etc. Disse blir igjen fylt opp etter ett vist antal turns slik at man ikke skal være 100% overlegen med en gang. En ting jeg stusser på er dog at spear milita med "gull" rustning oppgraderingen, som løprer rundt med stål hjelm og heavy mail blir slått av pesants hver eneste gang :( Dog er armoured sergants og sergant spearmen veldig gode i nerkamp mot både inf, cav og missile troops.

 

Har ikke prøvd MP enda men kansje imorgen når jeg kommer hjem fra skolen.

 

Når det kommer til økonomi delen er det mye vanskligere. Har startet 4 kampanier nå som: Venice, England, Spain og Holy Roman Empire. England har gromme bueskyttere men jeg har fortsatt til gode å bli imponert av billmens. I begynelsen er det mye spyd og pesant archers og noen mailed knights mens det først er når man får Funeal Knights det blir litt action. Forøverig er jeg fitte lei spear milita. Det er omtrent det eneste jeg kan rekrutere av inf som englang atm og de er ræva.

 

Korståg fungerer ganske bra. Dog er det noe jeg stusser på. Dersom man beveger hæren imotsatt retning av der målet er vil mange av soldatene dine desertere. Dette er enormt irriterende. Sist mistet jeg 7 longbow mens og en haug med funeal knights på tre runder fordi jeg måtte ta ferja rundt spania. Da jeg kom fram til Jerusalem hadde allerede polakkene tatt den.

Lenke til kommentar

etter ca. 2 timer med spilling som england kan jeg si jeg har hatt det gøy. Har ikke fått noen action units enda bare de dørligste unitsen, og de første billmen'a samt de føste longbowmen. hadde fred med frankrike lenge var vel i turn 32 at de angrep caen med 200 man, så de ble jaget bort ganske fort.

 

skottland har bare vært der oppe og vet ikke helt hva de holder på med, de prøve å ta dublin men fikk juling. jeg driver selv på med å ta over de engelske øyene og har bare skottland og irland igjen. har en full hær som er min cunquest hær som jeg brukr, men den krever mye penger og jeg går veldig snart i minus.

 

en festlig overaskelse er at HRE ble utsletta etter bare 30turns, de hadde da vært i konstant krig fra starten av med 3-4 andre factioner. danmark har tatt over en del. venice, byasntium, milan og hungary har ut sletta denne stormakten.

Lenke til kommentar

England fikk i dag starte med å selge Medieval 2 Total War fra offisiellt hold i dag, grunnet alle nettbutikker og vanlige butikker som begynte å selge tidlig. Egentlig skulle ikke spillet ha kommet i butikkene før 10. November, men butikker i England har nå fått lov til å begynne salget, man vet enda ikke om dette også innbefatter andre land i Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...