TSP Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Hmm, er ikke den filen er en descr_strat.txt -fil, usikker på hvor den er å finne. @Bekkalokk: Kunne jeg sett ett bilde av det tøykartet? Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 @Bekkalokk: Kunne jeg sett ett bilde av det tøykartet? 7233284[/snapback] Ja,dette er jeg spent på hvordan ser ut Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Gå inn i mappen hvor du installerte spillet, deretter /data/world/maps/campaign/imperial_campaign Der skal en av filene være desc_strat.txt og den skal se slik ut: http://img430.imageshack.us/my.php?image=dsc00216td4.jpg Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Da har jeg lagt ut bilde av kartet og "unit planner" og "building planner". Kart Unit Planner Building Planner Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Hmm, er ikke den filen er en descr_strat.txt -fil, usikker på hvor den er å finne. @Bekkalokk: Kunne jeg sett ett bilde av det tøykartet? 7233284[/snapback] Skal kjøpe collectors edition i morgen dersom jeg får utbetalt pengene for opppussingen. Jeg kan knapt vente Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Antar at den modden besvarte spm. dine, TSP. Ellers kan jeg bare si at det jeg fryktet mest, at spillet skulle være "dummet" ned ytterligere, overhodet ikke stemmer, det er mer ambisiøst og avansert en noensinne. Eneste negative så langt var en liten trefning mellom min unge Prins Johann, og de foræderske venezianerene. Takket være et heltemodig forsvar av Bologna, ble Captain Guido tvunget til å gå opp igjennom Alpene, hvor han møtte Johann med forsterkinger fra Nord. Slaget ble utkjempet i et autogenerert VELDIG kupert terreng, og pathfinding slet veldig. Elllers kan jeg bare ta av meg hatten for CA som nok en gang har levert en (foreløpig) perle av et spill... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 står "pakker" på CDON nå, så den bør faen meg sende i dag ellers blir det kærskot Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Nå fikk jeg også tak i medieval 2 total war collectors edition på spaceworld i Bergen. Var egentlig ganske heldig: Jeg kom inn i butikken og så at pakkene var stablet oppå en hylle bak disken. Så jeg gikk bort til en som så ut til å ha arbeidsuke der, og spurte om å få kjøpe det. Han sa det gikk helt greit, og pakket det ned til meg mens sjefen stod å pratet med en annen. Så skjedde det, akkurat etter at jeg hadde betalt med kortet merket sjefen det og sa sint at han ikke fikk lov å selge det spillet, men da hadde jeg allerede betalt for det med kort og alt, så jeg fikk det. Edit: skrivefeil Endret 7. november 2006 av mortenmm Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Heldiggris. Jævla posten har ikke greid å flytte på pakka min siden 08.11 idag tidlig. Jeg bor i Oslo og den har ligget på postterminalen i hele dag sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Vræææææææææææl, hele Norge er ikke på kartet som i vanlig medieval! Danskene var ikke barske vikinger, jeg vil spille norske vikinger Endret 7. november 2006 av Camper_killer Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Vel, du kan jo håpe at navnet på faksjoner og slikt står i tekstfiler så du kan bytte ut Denmark med Norway. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 fikk mail for 30 sekunder siden om at CE har blitt sent fra CDON, så da må jeg finne noe annet å bruke bomben min på Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Gi den til meg... Jeg syns kartet skuffet jeg, det sto det skulle være et tøykart og det der så ikke så mye ut som et tøykart, jeg hadde regnet med noe skinn, gammelt tøy eller noe slikt, men så er det ikke det Hadde kanskje litt høye forhåpninger til det dog. @Moondawg: Du må begynne å poste litt historier fra spillet og bli aktiv her i kategorien, du virker som en ganske fornuftig kar og vi vil veldig gjerne diskutere Total War med fornuftige karer Jeg ser som sagt frem til litt historier, og mer anmeldelse, forøvrig kan jeg jo si som sagt før at AIn skal bli bedre og fikset på i en patch som kommer den dagen spillet offisiellt er utgitt Og mortenm: Du må også fortelle litt. Dere skulle nesten slengt inn en leseranmeldelse på gamer.no når dere har spilt en stund Endret 7. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 fikk mail for 30 sekunder siden om at CE har blitt sent fra CDON, så da må jeg finne noe annet å bruke bomben min på 7238929[/snapback] ellers kan du gi meg den Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 nei, stikker vel innom den svenske ambasaden senere denne uka Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Du har alltid vert fornuftig av deg Take care. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Og mortenm: Du må også fortelle litt. Dere skulle nesten slengt inn en leseranmeldelse på gamer.no når dere har spilt en stund 7239157[/snapback] Beklager, men jeg er hos min mor denne uken, og pcen hennes funker ikke til annet enn å surfe på internett, så jeg kan ikke spille det før mandag Så nå sitter jeg bare å stirrer på boksen og tenkte å fyre opp ''the making of'' dvden. Når jeg endelig får spilt spillet, skal jeg være med å diskutere og dele mine meninger Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 hva er forskjellen mellom collection edition og normalt? vet ikke hvilken jeg skal kjøpe. Kan kjøpe det normale i dag, mens på collection edition på fredag: S. Hjelp! : D Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) CE kommer med kart, figurer og makingt of dvd tror jeg edit: i fløge CDON kommer det med Medieval II dokumentar soundtrack cd pack of medieval figures cloth map collector tech tree collecotors manual overiezed cubic premium package Endret 8. november 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Collectors kommer med soundtrack, making of DVD, et svart/hvitt kart på fancy papir, en tinn figur (wohoo!) et unit og building chart, og noen postkort som viser hvor fin grafikken kan være.. Og spillet da. Non-collector kommer med spillet, og en liten manual. Litt sen på avtrekkeren der. Endret 8. november 2006 av Moondawg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå