Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Total War: Spillet M2TW sendt ut for tidlig til 2 svensker...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antar at den modden besvarte spm. dine, TSP.

Ellers kan jeg bare si at det jeg fryktet mest, at spillet skulle være "dummet" ned ytterligere, overhodet ikke stemmer, det er mer ambisiøst og avansert en noensinne.

Eneste negative så langt var en liten trefning mellom min unge Prins Johann, og de foræderske venezianerene. Takket være et heltemodig forsvar av Bologna, ble Captain Guido tvunget til å gå opp igjennom Alpene, hvor han møtte Johann med forsterkinger fra Nord.

Slaget ble utkjempet i et autogenerert VELDIG kupert terreng, og pathfinding slet veldig.

Elllers kan jeg bare ta av meg hatten for CA som nok en gang har levert en (foreløpig) perle av et spill... :love:

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg også tak i medieval 2 total war collectors edition på spaceworld i Bergen.

Var egentlig ganske heldig:

Jeg kom inn i butikken og så at pakkene var stablet oppå en hylle bak disken. Så jeg gikk bort til en som så ut til å ha arbeidsuke der, og spurte om å få kjøpe det.

Han sa det gikk helt greit, og pakket det ned til meg mens sjefen stod å pratet med en annen.

Så skjedde det, akkurat etter at jeg hadde betalt med kortet merket sjefen det og sa sint at han ikke fikk lov å selge det spillet, men da hadde jeg allerede betalt for det med kort og alt, så jeg fikk det.

Edit: skrivefeil

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

Gi den til meg...

Jeg syns kartet skuffet jeg, det sto det skulle være et tøykart og det der så ikke så mye ut som et tøykart, jeg hadde regnet med noe skinn, gammelt tøy eller noe slikt, men så er det ikke det :hm: Hadde kanskje litt høye forhåpninger til det dog.

@Moondawg: Du må begynne å poste litt historier fra spillet og bli aktiv her i kategorien, du virker som en ganske fornuftig kar og vi vil veldig gjerne diskutere Total War med fornuftige karer ;) Jeg ser som sagt frem til litt historier, og mer anmeldelse, forøvrig kan jeg jo si som sagt før at AIn skal bli bedre og fikset på i en patch som kommer den dagen spillet offisiellt er utgitt :)

Og mortenm: Du må også fortelle litt. Dere skulle nesten slengt inn en leseranmeldelse på gamer.no når dere har spilt en stund ;)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Og mortenm: Du må også fortelle litt. Dere skulle nesten slengt inn en leseranmeldelse på gamer.no når dere har spilt en stund ;)

7239157[/snapback]

Beklager, men jeg er hos min mor denne uken, og pcen hennes funker ikke til annet enn å surfe på internett, så jeg kan ikke spille det før mandag :( Så nå sitter jeg bare å stirrer på boksen og tenkte å fyre opp ''the making of'' dvden.

Når jeg endelig får spilt spillet, skal jeg være med å diskutere og dele mine meninger ;)

Lenke til kommentar

Collectors kommer med soundtrack, making of DVD, et svart/hvitt kart på fancy papir,

en tinn figur (wohoo!) et unit og building chart, og noen postkort som viser hvor fin grafikken kan være.. Og spillet da.

Non-collector kommer med spillet, og en liten manual.

Litt sen på avtrekkeren der.

Endret av Moondawg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...