Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Total War: Spillet M2TW sendt ut for tidlig til 2 svensker...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her beviset :)

image001ny1.th.jpg

Så mens harddisken sakte fylles med 11gb blod, brynjer og politisk manipulasjon, sitter jeg her og trommer med fingrene..

Har bladd litt i manualen, og er overasket over hvor mye nytt det er i campaign biten, utrolig mye å sette seg inn i, og et langt steg videre fra Rome.

Det skal sies at første gang jeg så Rome var jeg bergtatt, men kunne ikke unngå å tenke "skulle ønske det var medieval" Og mens alle forum spurte seg hva neste TW setting ville være, så gikk CA hen og oppfyllte min drøm. Super-Medieval :)

Hva angår AI osv er jeg rimelig spent på, men har ingen vannvittige forventninger.

Selv om jeg tidligere i serien har irritert meg over litt elendige taktiske beslutninger fra A.I'ens side, har det ikke hindret meg i å invistere hundrevis av timer i det.. uansett spiller jeg med en husregel om aldri å reloade.

Disk 2 inne, gleder meg nå..

En av tingene som jeg alltid har likt med TW er de historiene jeg finner på underveis, for å forklare hendelsenes gang..

Tenker jeg starter med Holy roman empire, har alltid vært litt svak for sauerkraut og tungt kavaleri. samt å gi paven en smekk heller ikke er å forakte :)

Om TSP hadde noen spørsmål. ville det være lurt å stille dem nå, før jeg forsvinner en ukes tid..

Lenke til kommentar

Hehe, joda, hvor mye plass fylles eksakt opp?

Når det gjelder AIn er det noe som er forbedret og CA har allerede laget en patch som skal fikse opp i den og bedre den.

Det skal være en desc_strat.txt fil et sted hvor det står timescale: 2.0

og show_date_as_turns kunne du prøvd å endre litt på dette og se hva som skjer?

Folk antar at 2.0 står for 2 år per turn og mange lurer på om det moddbart, men ingen har bekreftet.

Hva mener du med reloade?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

image001ny1.th.jpg

Så mens harddisken sakte fylles med 11gb blod, brynjer og politisk manipulasjon, sitter jeg her og trommer med fingrene..

Har bladd litt i manualen, og er overasket over hvor mye nytt det er i campaign biten, utrolig mye å sette seg inn i, og et langt steg videre fra Rome.

Det skal sies at første gang jeg så Rome var jeg bergtatt, men kunne ikke unngå å tenke "skulle ønske det var medieval" Og mens alle forum spurte seg hva neste TW setting ville være, så gikk CA hen og oppfyllte min drøm. Super-Medieval :)

Hva angår AI osv er jeg rimelig spent på, men har ingen vannvittige forventninger.

Selv om jeg tidligere i serien har irritert meg over litt elendige taktiske beslutninger fra A.I'ens side, har det ikke hindret meg i å invistere hundrevis av timer i det.. uansett spiller jeg med en husregel om aldri å reloade.

En av tingene som jeg alltid har likt med TW er de historiene jeg finner på underveis, for å forklare hendelsenes gang..

Tenker jeg starter med Holy roman empire, har alltid vært litt svak for sauerkraut og tungt kavaleri. samt å gi paven en smekk heller ikke er å forakte :)

Om TSP hadde noen spørsmål. ville det være lurt å stille dem nå, før jeg forsvinner en ukes tid..

7232432[/snapback]

BS! det er er bare photoshop :tease:

Neida. har ikke tenkt på det å lage historier ut av kampanien :/ det jeg derrimot gjorde i Rome var å bruke den heren som først hadde angrepet greek til å ta den siste byen dems etter 30 år i krig. Bare for den symbolske verdien :blush:

Lenke til kommentar

Jeg hadde jo en gang som ble 106 år en gang, jeg ville ikke at han skulle død en naturlig død, men dø mens han viste mot siden han hadde vært en så stor og god general. Så jeg sendte han ut i kamp :love:

Slik å forstå, det med reloading er min regel og!

Nå blir det vel kjipt om det er noe feil med PCn eller spillet tenker jeg... :p

Man antar at de filene endrer hvor mange turns det er. Det står start og end -dato i filen. Og det er mulighet for å fikse på timescale: 2.0 (hvertfall slik det ser ut) Så det man da antar er at ved å endre f.eks fra 2.0 til 1.0 vil en turn være ett år og ikke to, og dermed blir det muligens 450 turns i stedet for 225.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

image001ny1.th.jpg

7232432[/snapback]

Pffft, kanke være borte en uke du, jeg er sykemeldt ut uka, du må jobbe masse ekstra :p

Så, det er så bra som du trodde eller? Er vel ikke mange spill du har venta mer på enn dette ;)

Lenke til kommentar
Pffft, kanke være borte en uke du, jeg er sykemeldt ut uka, du må jobbe masse ekstra :p

Så, det er så bra som du trodde eller? Er vel ikke mange spill du har venta mer på enn dette ;)

7232608[/snapback]

Han kan sikkert svare på det der når han har spillt spillet i hele 0 minutter! :p
Lenke til kommentar

7232608[/snapback]

Han kan sikkert svare på det der når han har spillt spillet i hele 0 minutter! :p

7232624[/snapback]

Han burde vite så bare av å ha plata i hendene og bruke sansene sine :p

Neida, så ikke at det var posta så nylig ;) Blir litt i villrede når man bare er hjemme hele dagen :/

Lenke til kommentar
Hæh?!

2 år pr. turn? Det er jo sykt..

Ok ferdig, tilbake meldiing om en liten time.

Simen dakar.. er du syk?

7232650[/snapback]

2 år?? shit, det er jo rimelig vilt ja! Gåkke ann å skifte på deT?

Ja, sitter her med bihulebetennelse, begynte som halsinfeksjon :(

7232674[/snapback]

Fristet til å si at jeg misunner deg mtp hva jeg skal hente imorgen :D

Lenke til kommentar

Vel, det der turns per år er jo da noe man fikse på i den txt -filen om det går. For selv om det ser ut som en grei ting å gjøre når man ser en slik tekstfil kan det være enkelte andre ting som blokkerer for endringene som blir gjort og at enkelte ting i slike tekstfiler derfor ikke har noen effekt. Derfor vil jeg du skal teste det ;)

Forøvrig gikk CA bort fra konseptet om år, og man skal egentlig ikke tenke på at det er det og det året derfor er det turnummeret som vises og ikke året.

Lenke til kommentar

ah, her:

[game]

advanced_stats_always = 0

advisor_verbosity = 3

ai_factions = follow

allusers = 1

auto_save = 1

blind_advisor = 0

campaign_map_game_speed = 15

campaign_map_speed_up = 0

campaign_num_time_play = 2

chat_msg_duration = 10000

disable_arrow_markers = 0

disable_events = 0

english = 0

event_cutscenes = 1

fatigue = 1

first_time_play = 0

label_characters = 0

label_settlements = 1

micromanage_all_settlements = 0

morale = 1

mute_advisor = 0

no_campaign_battle_time_limit = 0

pref_factions_played = 0

tutorial_battle_played = 0

tutorial_path = norman_prologue/battle_of_hastings

unit_size = normal

use_quickchat = 0

Kan ikke si jeg helt finner det du leter etter, TSP..

Endret av Moondawg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...