Gå til innhold

Total War: Spillet M2TW sendt ut for tidlig til 2 svensker...


Anbefalte innlegg

To lykkelige svensker kunne i dag konstantere at de allerede har fått spillet Medieval 2: Total War.

 

Mens de fleste Total War -tilhengere enda venter i spenning på at spillet Medieval 2 Total War skal komme i hyllene og ramle ned i postkassene, kan to svensker likevel lykkelig konstantere at spillet har havnet i nettopp deres postkasse i dag.

 

Det er den svenske nettbutikken playzone.se som har begått denne feilen, en som hevder han snakket med noen i playzone: - Jeg ringte dem og han forteller sannheten! De sendte ut TO bokser før de fant ut at de hadde gjort en feil. skriver han. (oversatt til norsk):

 

Det er ikke første gangen svenskene har gjort en feil som dette, noe lignende skjedde også med Rome Total War Barbarian Invasion i 2005, da var det webhallen.com som sto for feilen, og da fikk det mye negativ oppmerksomhet fra Sega (utgiverne) og Creative Assembly (utviklerne).

 

Om du likevel ikke er overbevist så langt har den ene av svenskene som har fått tak i spillet postet ett meget overbevisende bilde på totalwar.com sitt forum.

medievalzz3.jpg

En nå lykkelig og "privilligert"(?) borger i vårt naboland har allerede fått fingra på spillet.

 

Han har også postet noen bilder fra selve spillet, alt som er å vite kan dere finne her:

http://p223.ezboard.com/fshoguntotalwarfrm...start=1&stop=20

og her: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=67106

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svar til Camper_killer:

 

Etter hva offisielle kilder har sagt tidligere skal det være mulig å spille forbi runde 225, det som var på det bildet var kun en nedtelling til når målet må være nådd. Som er å ta 45 provinser og blant dem Jerusalem og Granada.

 

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hø? Utrolig! Hvor fra da?

 

Om det er mulig, kunne du tenke deg å svare oss på eventuelle spørsmål? Fra meg er det mest av alt snakk om spørsmål vedrørende modding, og nei, du trenger ikke være så altfor dreven for å svare på disse.

 

Og en annen ting; jeg vil ha bilde av cover, med ett glass vann og tannbørste ved siden av, for å være sikker ;) ^^ Om du syns det blir for mye å be om kan jeg muligens nøye meg med et prt sc av mappen det er installert ved siden av et minimert nettleservindu ved siden av hvor du er innlogget som deg og inne på denne tråden. :wee:

 

Forøvrig er det nå flere enn svenskene og du som har fått tak i spillet. En butikk i Australia solgte det en time, før de fant ut feilen og en tysk butikk (muligens flere tyske butikker) har hatt det i salg siden Tirsdag i forrige uke og er nå utsolgt... Hvertfall det rykter sier.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
ER AI'EN BEDRE???

7231258[/snapback]

Hmm, vel, de er jo ett ganske vanskelig spørsmål å svare på, men alle som har vært borti spillet har vært enige om en ting. AI er bedre, ikke nødvendigvis mye bedre, men den er bedre.

 

Forøvrig er det jo nok en grunn til å angripe Tyskland igjen :p

 

Det blir et tungt projekt å holde seg unna havna og andre diverse lugubre bakgater.

 

*stay strong*

7231298[/snapback]

Joda, jeg har selv lusket meg ned på lugubre havner og søkt, men spillet er på 7GB sies det og det kan ta sin tid å gjøre det vi må hviske om da... ;)
Lenke til kommentar

Klart jeg kan svare på noen spørsmål.

Når jeg har kommet meg hjem og innstallert vel og merke.

Et lite sjokk var at det kommer på 2 DVD'er..

Har spilt TW siden Shogun, og er mine soleklare favoritt spill.

Fikk det grunnet at jeg jobber i en spill forretning. Faktisk den som har solgt flest RomeTW i norge.. :)

 

OOps logga in som en kollega, Men det er MoonDawg som har skrevet dette.

Endret av elf_man
Lenke til kommentar
Klart jeg kan svare på noen spørsmål.

Når jeg har kommet meg hjem og innstallert vel og merke.

Et lite sjokk var at det kommer på 2 DVD'er..

Har spilt TW siden Shogun, og er mine soleklare favoritt spill.

Fikk det grunnet at jeg jobber i en spill forretning. Faktisk den som har solgt flest RomeTW i norge.. :)

7231575[/snapback]

Aha, I see. Selv ringte jeg Spaceworld i Tønsberg, men de hadde det ikke i det hele tatt. Søren og... :p

 

Når kommer du hjem? :wee:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...