Feltherre Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Kalde Føtter Hei lurer på om dette er en bra film:Kalde Føtter?, Noen som har vært å sett den.Skal se den på Kino i kveld,syns det egentlig ser bra ut jeg. Bildegalleri Endret 3. november 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Den fikk 1 hos Dagbladet. Selv har jeg sett den, og er ikke videre overbegeistret. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Den har fått enere overalt, kalt makkverk og det som verre er, så nei, vil ikke tro at det er en bra film. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 fikk vel hele 0 på P4 om jeg ikke tar feil.. første filmen de ikke gadd å sette terningakst på eller så var det p3 Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Den har fått enere overalt... 7211296[/snapback] Nope, den fikk fem i Stavanger Aftenblad og seks i Rogalands Avis. Men det sier vel kanskje mest om rogalendinger? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vigrid klarte å finne noe støtende mot blondiner i den og slaktet den grundig iallefall, kan ikke unngå å elske Vigrid Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vigrid klarte å finne noe støtende mot blondiner i den og slaktet den grundig iallefall, kan ikke unngå å elske Vigrid 7214625[/snapback] nei si det Når filmen ”Kalde Føtter” bruker en blond puledokke kan dette oppfattes som et ledd i hat- og forakt-kampanjen som føres mot våre nordiske kvinner på linje med de rasediskriminerende såkalte ”blondinevitsene”. Effekten vil være ytterligere fiksering på nordiske kvinner som bimboer og puledokker man bare forsyner seg med etter fri vilje. Unge nordiske jenter og kvinner merker det til daglig. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Je såg filmen igår og kunne ikke vært mer enig med det som har blitt sagt her. Noe så tragisk Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 ja fly flate.. bånners, ikke se den. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 ja fly flate.. bånners, ikke se den. 7215216[/snapback] for sent Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 ja fly flate.. bånners, ikke se den. 7215216[/snapback] Word. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det er en OK film. OK! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Lurer på om det er noen som faktisk likte denne filmen. Endret 16. november 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Tviler sterkt! Det var en norsk film, så dermed hadde jeg ikke de store forventningene. Men etter å ha sett den ble jeg alikevel skuffet.. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Lurer på om det er noen som faktisk likte denne filmen. 7298472[/snapback] Stein Roger Fossmo likte den tydeligvis. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Lurer på om det er noen som faktisk likte denne filmen. 7298472[/snapback] Stein Roger Fossmo likte den tydeligvis. 7298591[/snapback] Kalde Føtter er en hel og utsøkt konfekteske viltre påfunn, gjenkjennende dialoger og situasjoner med påfølgende stilig-pinlige pauser. Den er fartsfull, har noen elegante filmhistoriske referanser og god dramaturgi. Den avsluttes akkurat når de komiske og dramatiske situasjonene er ferdige. Den er trolig langt morsommere enn den første American Pie for unge tenåringer, og bør også få godt voksne folk til å gi seg ende over i høstmørket. Skal du se bare en halvromantisk komedie i år, går du for lite på film, men få i alle fall med deg denne. Nå skal det litt til å bli skuffet over en film som du har små forventniger til. Utrolig Endret 16. november 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Haha, likte spesielt dette i anmeldelsen hans: Den avsluttes akkurat når de komiske og dramatiske situasjonene er ferdige. Hva prøver han å formidle med den setningen? Den er trolig langt morsommere enn den første American Pie for unge tenåringer En ungdomskomedie som"trolig" er morsom for ungdom, bra å skrive i en sekseranmeldelse. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Dette høres jo ut som en film som er så dårlig at den faktisk er verdt å se Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dette høres jo ut som en film som jeg kommer til å like, siden "alle" andre ikke liker den Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Du blir jo ltt nysjerrig når folk sier den er så dårlig,det var derfor jeg såg den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå