Janster Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Driver og loker etter nye pc, og tittet på webshop guiden.. Noterer meg at det er terningkast fra brukere...og det blir HELT feil. De som rangerer som høyest på lista, har få eller lite terningkast, som lett gir dem høy rank hvis de har flaks.... Komplett f.eks som har overlegen webside sammenlignet med stretto og co som har en utrolig rotete og vansklig side for meg. Føler denne guiden vil bare sende folk på villspor mer enn den vil hjelpe noensom helst. Hilsen Jan Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Guiden her er fin. Folk legger inn sine erfaringer med forskjellige butikker. Noen butikker får få men gode erfaringer og andre får mange og blandete erfaringer, dårlige erfaringer trekker karakterene ned. ~ Medion Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hele poenget med brukererfaringer er jo at andre brukere skal vite hvordan nettbutikken fungerer i praksis. Det er ikke interessant å lese de positive erfaringene, men de negative erfaringene derimot, sier alt om butikken. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 I håp om å få litt bedre Webshop guide har jeg laget denne tråden. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Tilbakemeldinger til hardware.no kan dere ta her i Tilbakemeldinger til Hardware.no. Benytt posten til staljin er dere snill eller opprett en egen thread hvis dere syns det er nødvendig. Blir feil å plassere en slik thread her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg