Gå til innhold

rar farge i skjerm etter mislykket 2-skjerm forsøk

nabbskall

Anbefalte innlegg

Hei, har et gainward 7600GT, prøvde å koble i 2 skjermer, men det gikk ikke, etter jeg plugga ut skjerm nummer 2 er skjermen liksom.. blå på en måte, det det skal være hvit er blått, altså hele skjermen er blå... men ikke noe sterkt blå, men det begynner å bli irriterende.. noen som vet hva det kan være?

setter stor pris på svar :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har et gainward 7600GT, prøvde å koble i 2 skjermer, men det gikk ikke, etter jeg plugga ut skjerm nummer 2 er skjermen liksom.. blå på en måte, det det skal være hvit er blått, altså hele skjermen er blå... men ikke noe sterkt blå, men det begynner å bli irriterende.. noen som vet hva det kan være?

setter stor pris på svar  :cry:

7210934[/snapback]

opptater driveren din?

Still tilbake innstillingene, mulig du bytta til horisontal visning, dual view eller lignende.

Lenke til kommentar

setter stor pris på svar  :cry:

7210934[/snapback]

opptater driveren din?

Still tilbake innstillingene, mulig du bytta til horisontal visning, dual view eller lignende.

7210967[/snapback]

har stilt alt tilbake med systemgjenoppretting, horisontal visning og alt det, men det funker fremdeles ikke =/ alle kabler sitter som støpt, kan jeg ha ødelagt/skadet skjermkortet på et vis? litt rart at fargen kommer når jeg booter windows og ikke i post screen da :S

Endret av Storleer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...