lektroluv Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 http://www.hiptechblog.com/2006/10/30/cook...-on-a-xbox-360/ Drit i Cell, 1080p og vifte-kontrollere, DETTE er next-gen! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 hehe, nydelig. Når konsoller skal ha PC funksjoner kan de jo også like gjerne fungere som kjøkkenredskap. Snart har vi alt vi trenger under TV'en Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Venter fremdeles på en konsoll med tappekran. Kommer det en slik, får den i hvert fall min stemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Venter fremdeles på en konsoll med tappekran. Kommer det en slik, får den i hvert fall min stemme 7211022[/snapback] Den dagen jeg får en konsoll som kan destillere Whisky og Vodka så skal jeg gladlig punge ut 5000 spenn.Dette er da forresten ikke next-gen, dette har man jo kunnet gjøre på PC CPUer i mange år allerede. Stek meg en biff! Endret 3. november 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nå får man jo 1080p på treseksti da ^^ Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Gleder meg til stekepanna drar spill jeg... Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 fy faen for en nerd... Kan jo fikse xboxen selv om den ikke går under garantien da ?? Bare betale for fiksen.... Han er vel en av de knuse xboxen i bakken typen,,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå