jacoP Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fysj... drøyt å sitte der i 10 timer! hvorfor ikke se de på DvD med 1 eller 2 dagers pause mellom hver istedenfor å bruke opp helgen på noe slikt? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ti timer er ikke så voldsomt lenge. Jeg klarer meg ihvertfall glatt uten mat. Spiser du før du frar trenger du vel neppe noe særlig mer enn noe å spise ca midt i film 2. Bagett er jo alltid praktisk. Ellers synes jeg salat er et godt tips. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 ÆÆÆ! Hvem er det som tar med seg chips på kino? De burde vært skutt. Bråker jo no sykt når man krusjer rundt på posene, til og med godteriposer bråker mye. Ta med popcorn om du må, og legg de i en pose som ikke bråker. Legge godteriet i en boks er også lurt Snakking og bråking hører ikke hjemme på kinoer, iallefall ikke mobiltelefoner. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Typen, et vennepar av oss og jeg var på 10 kinofilmer i løpet av den store kinodagen vi hadde enkel niste med oss.. Smørte en haug med rundstykker og dro av sted! Dette ble riktignok nærmere 18 timer med film, for vi så flere lange! Men med niste funka det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå