Gamlemor Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Skal se hele ringenes Herre triologien på Colosseum natt til søndag. ( link ) Og siden det sikkert ikke er noe særlig med kiosker oppe i pausene så må jeg ta med meg noe, men hva? Noen som har tips til noe som ikke trenger å være varmt, passer på kino og som metter godt? Liker ikke brødskiver. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Baguetter, salater.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det har kommet en Mat og Drikke-kategori under Sammfunn-delen av forumet og det blir nok best å legge denne posten der og ikke OT-baren. Posten flyttes. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det KFC i Oslo? I så fall, kjøp en bøtte med kylling. Baguetter er en god ide. Fyll halvlitersflasker med vann også. Du kan også ta med kjøttkaker. DET er godt, det. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Vatn, potetgull, smågodt og eit par brødskiver, for magens skuld Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg vil også dit! Dette var meget interessant. Skal søren meg prøve å få med noen kamerater på dette. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Skal se hele ringenes Herre triologien på Colosseum natt til søndag. ( link )Og siden det sikkert ikke er noe særlig med kiosker oppe i pausene så må jeg ta med meg noe, men hva? Noen som har tips til noe som ikke trenger å være varmt, passer på kino og som metter godt? Liker ikke brødskiver. 7210770[/snapback] hvordan orker du sitte stillig i ca 10timer? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) hmm, salat var ikke en dårlig ide :o Kanskje det blir en stor salat Shark: Det er en halvtimes pause mellom hver film Endret 3. november 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) hvordan orker du sitte stillig i ca 10timer? 7211243[/snapback] Prøv å fly til Sør-Korea du; det tar ca 18 timer (40 min til oslo, 4 timer til sveits, 13 timer til korea), og når jeg kuklle hjem igjen måtte jeg i tillegg sitte i en slags karantenedrit i 6 timer i Sveits. Endret 3. november 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Shark:Det er en halvtimes pause mellom hver film 7211245[/snapback] Jeg vil tippe at store deler av den tiden vil bli brukt til do-kø etterhvert. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) To skiver brunost med jordbærsyltetøy og fire med hvitost (også kalt gulost av de som har fått lite "håndbagasje"). Endret 3. november 2006 av premium Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg var på det når siste filmen hadde premiere, det var konge:P Var et lignende tids skjema som det der faktisk fikk pizza og baguetter der gratis Ville kjøpt meg en baguette eller to, pluss godteri da Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) hmm, salat var ikke en dårlig ide :o Kanskje det blir en stor salat Shark: Det er en halvtimes pause mellom hver film 7211245[/snapback] yeah, ok.. det hjelper mye, rumpa får fortsatt ikke hvile.. Shark:Det er en halvtimes pause mellom hver film 7211245[/snapback] Jeg vil tippe at store deler av den tiden vil bli brukt til do-kø etterhvert. 7211526[/snapback] Yes, det kan nok stemme. G a l s k a p 7211565[/snapback] Word! Endret 3. november 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvem bryr seg egentlig om rompa får "hvile" ? Det er snakk om film her, da ofrer vi som gjerne liker det litt for mye det meste :) Men litt galskap er det jo.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg hadde det hjemmepå projektor og greier, da var det : 1Bigone pizza samt 1,5l cola Så 100kr i smågodt ca Så ikke så mye mer... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Og hvordan skal man steke pizza da? Baguetter og annet rask er å anbefale. En sikker vinner, og når det er pause så kan du løpe og kjøpe noe varmt Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Og hvordan skal man steke pizza da? 7212271[/snapback] Man kunne jo stekt den først og spist den kald på kinoen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hørtes digg ut, vil også på kinomaraton 2 1.5l flasker cola Potetgull Vanlig snop En baguett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå