Joachim_F Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 EA har røpet at de jobber med The Sims 3, et nytt SimCity-spill, en ny versjon av Black og et nytt Lord of the Rings-spill. I tillegg har Army of Two og Crysis blitt utsatt. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Haha, det er helt utrolig hvor mye EA klarer å skvise ut av Sims. Melking er èn ting, men dette er bare helt.... utrolig. Jeg synes nesten de skal ha kreditt for å være så "kreative". Jeg hadde ikke klart å presse så mye saft ut av et spill, uansett hvor hardt jeg hadde prøvd. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det ikke bare snakk om en next-gen-versjon av Black, og ikke en etterfølger? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Sant, har endret på artikkelen nå. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det eneste jeg her ser som kan bli bra er Black og SimCity for min del. Elsker begge! Enten er jeg blind eller står det noen steder at Maxis utvikler det? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Synd med Crysis, men det var ikke et spill som jeg var "klar" for å spille atm uansett. Får håpe de bruker tiden de fikk tildelt nå veldig produktivt. Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hurra! Ryktene stemte! NYTT SIM CITY ! *danse rundt* Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Trodde Black var litt en demonstrasjon om at de "gamle" konsollene enda kunne "levere varene". Lenke til kommentar
Teds Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Synd med Crysis, men det var ikke et spill som jeg var "klar" for å spille atm uansett. Får håpe de bruker tiden de fikk tildelt nå veldig produktivt. 7212226[/snapback] Crysis har et utrolig stort potensial, men slik bildene har fremstått har vel ingen maskiner som klarer å kjøre dette såpeglatt? Er egentlig glad for at spillet ble utsatt, da jeg som deg ikke er "klar" for det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 The Sims er det mest melka konseptet som finnes... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Synd med Crysis, men det var ikke et spill som jeg var "klar" for å spille atm uansett. Får håpe de bruker tiden de fikk tildelt nå veldig produktivt. 7212226[/snapback] Crysis har et utrolig stort potensial, men slik bildene har fremstått har vel ingen maskiner som klarer å kjøre dette såpeglatt? Er egentlig glad for at spillet ble utsatt, da jeg som deg ikke er "klar" for det. 7216184[/snapback] Så et intervju her forleden der en represtentant sa at man skulle kunne kjøre Crysis med 7800 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Eg hadde ikkje sagt nei til eit nytt LOTR-spel på konsoll (PS2). Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 The Sims er det mest melka konseptet som finnes... 7216702[/snapback] Star Wars da? Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Star Wars er i det minste kult. The Sims er bare skikkelig kjedelig. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Star Wars er i det minste kult. The Sims er bare skikkelig kjedelig. 7231315[/snapback] Smaken er som baken. Ikke noe fasit der. Det er fasiten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg