Sweet Tooth Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Heisann! Jeg sitter her og leser i en tilbuds folder fra Fujitsu Siemens. Der er det en maskin som virker ganske heftig. Fujitsu Siemens Celsius Mobile H Specs: Mobile Intel P4 1,9ghz m/intel speedstep 512mb 15,1 TFT UXGA display Quadro4 500 GO GL, 64 MB Sertiifisert for CAD (Skal studere CAD og 3d) Avtagbart trådløst tastatur CD-RW Combo 8/4/24 60GB harddrive Pålogging via fingertrykk/passord Firewire Digital/analog video ut FAST IRDA 11,4mb/s 2 USB 3 års garanti. 39.671 inkl mva. Hva tror dere.... Er dette maskinen?? Lenke til kommentar
Sweet Tooth Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Dette er helt hinsides... Jeg sjekket prisen på Komplett.no Der var den nesten 10.000kr billigere enn Bergen Telesystemer. Er det mulig!!! Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Og kjøper du den på http://www.flexi-data.no så får du den litt billigere igjen, og du slipper porto da du kan hente den i butikken på Laksevåg. Maskinen ser jo råfet ut.... Lenke til kommentar
Sweet Tooth Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Takker for svar Pluto! Genialt! Denne maskinen ser helt perfekt ut for mine behov! Og takket være linken din så sparer jeg litt til! MVH Sweet Tooth Lenke til kommentar
ekren Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Tror jeg ville sett på Compaq EVO N800W - helt ny maskin, kraftigere enn den relativt gamle Celcius maskinen du snakker om her.. Celsius er helt rå, men er utrolig stor og klumpete.. Hvis du vil ha noen slags form for bærbarhet ville jeg vurdert noe annet.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg vil anbefale deg å ikke kjøpe Compaq. Ettersom du poster på Hardware sine sider, har du sikkert litt peiling på hw, og da er ikke Compaq noe koselig å ha med å gjøre når du skal oppgradere etc. på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
ekren Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 På bærbar vil jeg ABSOLUTT anbefale deg å kjøpe Compaq. ETter min mening noe av det beste som finnes! Må skille litt mellom bærbar og gamle stasjonære her tror jeg. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 selvfølgelig er compaq å anbefale når det gjelder bærbare! på hardware er det ingen som noen gang anbefaler ferdigbygde stasjonære! Og i tillegg er det bærbare vi snakker om nå! Compaq er et sterkt alternativ til Celsius, men Celsius er en rå maskin selv om den er stor, og den er laget med tanke på CAD Lenke til kommentar
ekren Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Det er nye 800W også, ATI Fire GL 9000, "CAD" versjon av Radeon 9000.. Personlig ville jeg nok valgt den, men vet jo ikke hvordan den ligger i pris i forhold til celsius da.. Lenke til kommentar
Mad Pestilence Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Må si at jeg syntesToshiba sin topp modell også er et godt alternativ. Direkte bestilling fra dem blir prisen på 35000kr eller noe sånt. Innebygd bluetooth og DVD brenner. Satellite 5200-801 http://www.toshiba-dm.com/cgi-bin/frameset...cts/models.html Lenke til kommentar
Sweet Tooth Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Argh! Toshibaen så drit fet ut den også! Og den leveres med dvd-r! Men er det ingen samlende mening om hva jeg skal velge? Det er ganske slitsomt! Når en endelig tror en har funnet maskinen kommer det noe annet fetere! Er sliten! MEN Toshibaen er frekk! Skikkelig frekk! Lenke til kommentar
Mad Pestilence Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Bare for å konstatere det, jeg har faktisk denne Toshiba PC'en. dessverre uten DVD-r og Go 440, 1,9Ghz istedet, pga at jeg kjøpte den for 3 1/2 måned siden. Den er FET!! 3xUSB2, bluetooth, Harmon Kardon høytallere som gir overraskende god lyd for å være bærbar, 5.1 kanalers utgang, fjernkontroll til og styre film eller musikk, alle porter har et slags deksel utenpå for som hindrer støv og annet skit. Sninssykt bra skjerm (personlig syntes jeg den ga mye bedre bilde en Inspiron 8200.) Toutch pad med bilde!!! programerbart til og fungere som diverse ting som f.eks en kalkulator. Kan du se på denne testen. http://www.barbara.no/tester/toshiba/51006...0603/index.html Jobber forresten IKKE for toshiba eller liknende. Er bare J...... fornøyd med PC'en min slik at jeg må skryte litt av den. Vet ikke helt om det er lønnsomt, men går jo an å bestille den fra USA (toshiba.com): 2699$*7,2067(Dollar kurs 11/11-02)*1,24(moms)=24120Kr pluss diverse andre særegne norske teite avgifter!!!! Går sikkert an og få byttet ut tastaturet til et norskt et i senere tid?!?!? [ Denne Melding var redigert av: Mad Pestilence på 2002-11-12 04:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå