Gå til innhold

Asus p5b dlx wifi erf med on-board ly og wifi

sammadetvel

Anbefalte innlegg

Jeg har et Asus brett med wifi og lyd integrert. Etter å ha styrt unna onboard i mange år i ren mistro, satset jeg denne gangen på at det skulle være kurrante komponenter.

Var jaggu feil.

Jeg er 5 meter fra wifi-ruteren min og asus sitt on-board kort kaster meg av nettet 8-10 ganger i timen minst. Verken 3com eller linksys sitt pci-kort gjør det ikke.

Bortkastet

Lyden er helt okei, hadde det ikke vært for at alt tydeligvis er elendig skjermet og dermed spraker knaker og freser det i varierende grad.

Bortkastet.

Desverre er jeg for lat til å gidde å plukke fra hverandre maskinen og sende det inn igjen.

Google forteller meg at jeg ikke er alene, men hvordan er deres erfaringer på dette punktet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må vel dessverre si meg ganske enig med dine erfaringer. Hos meg så er signalstyrken ok, men det jæv... kortet er ustabilt som fy og jeg må reparere internettkoblingen min ca en gang i halvtimen (eller oftere). Også lyden er jeg skuffet over. Er faktisk dårlige en den var på mitt 3 år gamle MSI hovedkort.

Med tanke på at p5b dlx\wifi ikke akkurater det billigste hovedkortet så er jeg litt skuffet over at asus tydlig har brukt billigkomponenter på lyd og nettverk. Håper på en driveroppdatering som kan fikse wifi delen om ikke annet.

Ellers virker selve hovedkortet som en drøm. Er fjellstabilt og gjør som jeg vil ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...