dumle1337 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg har nettopp fått opp RedHat 7.2 og kommet inn i graphical mode. Så restartet jeg PCen, og nå kommer jeg meg ikke inn i Text mode igjen. Hvor må jeg gå for å komme der??? Lenke til kommentar
dumle1337 Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Bare glem det... Trykte på Terminalemulator for GNOME på startlinja (er vandt med Windows, så jeg vet ikke hva det heter på Linux)... Lenke til kommentar
Truman Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 ctrl-alt-f1, ctrl-alt-f2, .. eller ctrl-alt-f6 Lenke til kommentar
Treat Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 netop fått redhat 8 men når jeg booter står det 7.3 er det riktig? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Vil du stenge ned X kan du gå til runlevel 3 med: # init 3 og starte opp grafisk innlogging igjen med: # init 5 Jeg bruker f.eksrunlevel 3 når jeg spiller, hvis du lager deg en fil '.xinitrc' i hjemmekatalogen din og skriver exec /path/to/program I den vil 'startx' starte X med bare det programmet (ingen WM), det sparer en god del minne. X avslutter når programmet er ferdig å kjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå