Gå til innhold

Deler til tastatur

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var dessverre litt uheldig og sølte vannmelon-saft! ned i tastaturet på min bærbare dell inspiron. Jeg begynte derfor å rengjøre den, ta av knappen osv. Da ødela jeg dessverre en av disse små hvite plastdingsene som holder knappene festet til tastaturet... Noen som vet hvor det er mulig å få tak i slike evt. har slike som de vil selge:)

mvh Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enkleste er antakelig å kjøpe et nytt komplett tastatur, tipper det koster et par hundrelapper. Det du burde gjort i stedet for å ta av tastene var å ta tastaturet ut a PCen og vasket det med iso-propanol. Da vil du også se om noe av sølet har kommet forbi tastaturet, og. evt. få "vasket" vekk dette også.

Lenke til kommentar

Heisann. Sliter med samme problemet selv. Har søkt litt rundt på nettet o.l og har ikke funnet noe enda.. Tror eneste muligheten er å kjøpe et nytt tastatur fra dell til kr 650. (ca) Hvis du har complete care pakken så får du nytt tastatur gratis. Er veldig interresert i å kjøpe av deg noen sånne hvite dingser hvis du skal kjøpe nytt tastatur. PM meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...