toff-toff Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Halla... etter jeg reformaterte pcn, så kan jeg ikke bytte startside på IE... ? den går alltid på Msn.com, og når jeg endrer så går den bare tilbake til den gamle startsiden (msn.com)... noen som har forslag til hva som er problemet? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Når du sier du har byttet så regner jeg du mener at du har vært inne på Tools (Verktøy), Internet Options... (Alterntiver for internett...). Hva står det som Home page der nå? Lenke til kommentar
toff-toff Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Når du sier du har byttet så regner jeg du mener at du har vært inne på Tools (Verktøy), Internet Options... (Alterntiver for internett...). Hva står det som Home page der nå? 7210438[/snapback] Ja, det er der jeg har prøvd å bytta (ække så n00b )... men det vil lism ikke endre seg? nå står det: http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?p...er=6&ar=msnhome Lenke til kommentar
kindings Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Når du sier du har byttet så regner jeg du mener at du har vært inne på Tools (Verktøy), Internet Options... (Alterntiver for internett...). Hva står det som Home page der nå? 7210438[/snapback] Ja, det er der jeg har prøvd å bytta (ække så n00b )... men det vil lism ikke endre seg? nå står det: http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?p...er=6&ar=msnhome 7210461[/snapback] Du må være borti noe som trigger defaulten, som er den adressen du skriver. Tidligere var det endel spyware/malware som herpet startsiden og byttet den ut etter egen vilje. Jeg vet også at ved større oppdateringer av IE, så har det skjedd hos meg at startsiden har blitt default. Ellers er det også en ide å innstallere IE7(hvis du ikke har gjort det). Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bruk firefox, det er raskere, tryggere, tøffere og mer brukervenlig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Dette er ikke et Nettverksproblem. Dette har med software å gjøre og den skal ikke ligge i nettverks-kategorien. Kvitt deg med IE og bytt heller til FireFox du så skal du se at hverdagen din blir utrolig mye lettere. Posten stenge pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg