Gå til innhold

Dell, hvem produserer skjermene?

Anbefalte innlegg

Morn, har hørt en gang at det er sony som pruduserer skjermene til dell.. Men noen kompiser påstår at dell lager de sjøl..

Det var noen som sa at de ferdig pc`ene som dell selger, er det Sony som produserer skjermene.. Hva er riktig?

Nauz: Det var ette deg je venta på svar fra.. :p

Endret av Mr_Razer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell lager skjermene sine selv. Tror du sony hadde laget skjermene og solgt de i dells navn? det virker jo absurb! Desuten har sony Gitt seg med å lage skjermer(Link)

Hvis sony har gitt seg med å lage LCD skjermer, hvordan får da dell lansert en splitter ny skjerm da? (Link)

Sony la ned produksjonen av lcd skjermer forde de ikke tjente på det, dell er en av Verdens største produsent av Pcer, hvis sony hadde laget alle skjermene dems, hadde de tjent en formue..

Lenke til kommentar

Del lager skjermene selv, ja.

Såvidt jeg vet. Det du må merke deg er att selve panelene, som er hoveddelen av skjermene, lages av andre produsenter, og så lager dell resten. Selv om panelet er den viktigste delen i skjermen, sier man likevel att dell lager sine egne skjermer.

Det er egne panelprodusenter og skjermmerker, SAmsung, LG og Phillips er de jeg kommer på som lager begge deler.

Sony lager ikke paneler såvidt jeg vet, så man kan ikke si at de lager dell sine skjermer. MEn Dell bruker paneler fra blant annet samsung og LG.Phillips i sine skjermer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...