Gå til innhold

9 minutter å innstallere ridge racer på ps3...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående at de kunne påkostet seg en bedre blue ray spiller som var verdt og skryte av. Vel, teknologien er ikke billig. Å når man tenker på at folk enda klager på prisen så var det nok et ok kompremiss. Å jeg så ikke at det ikke var en multimedia konsoll? Tok ikke den helt Nordlum.....

7213084[/snapback]

Så synes synes det er greit å få halvferdig komponenter i konsollen din? Finner ikke det bra at Microsoft kommer med en HD DVD, eller DVD-rom som var treig, (og det har de bevist med Halo 2, at DVD-rommen er for treg). Dette gjelder alle parter. Greit at Cell er nye, men den virker bedre gjennomtenkt en den Blu-ray addonen til PS3. Slik _jeg_ ser det. Tilbake til prisen, når de forventer at noen skal punge ut 5500,- for en konsoll, forventer jeg at den er i noen lunde stand.

Under E3 2006, reklamerte de for PS3 at den skulle være et multimedia senter. Men hvis de leverer en treig Blu-ray spiller, som gjør ting tregere, kunne de satset bare på spill.

7213734[/snapback]

Forstår ikke helt hva du syter om mediasenter. Den er da det. med blue ray og hele pakka. Å det flyter bra. Så nettopp at de på gamespot spilte Genji uten å installere disse "skumle" filene. Å det gikk helt smooth det. Loade tiden virker ikke lengre en på 360. Det sony gir oss her er en mulighet for bedre ytelse og folk sjeller de ut for det :dontgetit:

Personlig tar jeg en litt treigere stillegående BR over et 12x brøl av en DVD spiller. Anyday.

Mange ganger blir jeg overasket over hvor skeptiske 360 fanboys blir når det gjelder PS3 rett før lansering i JAP og USA nå.

DET ER VALGFRITT!!! FOR Å SENKE LOADETIDENE!

Lenke til kommentar

Ser jeg en eneste person som bruker utrykket "fanboy", blir det en liten ferie. Hvis dere ikke klarer å bruke et mere nøytralt ord, trenger dere ikke å skrive. Dette gjelder for alle tre leierer.

ONT: Ville jeg hatt et mediasenter, hadde jeg verken kjøpt X360 eller PS3. Siden jeg mener det finner alternativer (eller, det er jo X360 og PS3 som er alternativet!), som utgår utrykket mediasenter på en bedre måte.

Hva mener du med skeptisk? Jeg håper inderlig Sony gjør det bra ved lansering, slik at det for Microsoft, som er direkte konkurrent til å begynne å tenke på hva de skal gjøre for å vinne over Sony igjen. Alltid bra med konkurranse..

Lenke til kommentar

Jeg syns dette er et steg i riktig retning. Har alltid mislikt de lange loade tidene i enkelte spill.

Hvis dere har spilt spill som God of war og Jak and daxter, så har disse spillene aldri en "loading" screen, etter du har begynt å spille.

Det var slik jeg hadde håpet at normen i nextgen skulle bli.

Det kan vel trekkes en paralel mellom å se film med reklame eller uten. Jeg vet hva jeg hadde valgt.

Forstår ikke helt hvordan folk klarer å vri dette om til noe så negativt, når man kan velge om man vil installere eller ikke :hmm:

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt hva du syter om mediasenter. Den er da det. med blue ray og hele pakka. Å det flyter bra. Så nettopp at de på gamespot spilte Genji uten å installere disse "skumle" filene. Å det gikk helt smooth det. Loade tiden virker ikke lengre en på 360. Det sony gir oss her er en mulighet for bedre ytelse og folk sjeller de ut for det :dontgetit:

Personlig tar jeg en litt treigere stillegående BR over et 12x brøl av en DVD spiller. Anyday.

Mange ganger blir jeg overasket over hvor skeptiske 360 fanboys blir når det gjelder PS3 rett før lansering i JAP og USA nå.

DET ER VALGFRITT! FOR Å SENKE LOADETIDENE!

7214338[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig.

Mod: Fjernet unødvendig sitering.

Lenke til kommentar

Gosh så mye negativt om at det er mulig å legge inn spillet på hard-disken... hva f kranger dere for? Er det virkelig så "teit" av Sony å slenge med denne muligheten?

Jeg har selv Xbox360 og PS2 og noen ganger river jeg nesten av alt håret pga loadetid... Så det at jeg får muligheten til å slippe deler av denne pausen ser jeg på som en bonus og da er jeg villig til å gi Sony et stort pluss for dette! :D

Selv syns jeg også at det er fantastisk at next-gen konsollene leveres med et mediecenter, da slipper jeg å kjøpe fullblods HTPC'ene til 10-12.000kr... så tusen takk både Microsoft og Sony for dette!

Blue-ray ser jeg også på som en bonus, om dette blir det valgte medieformatet for framtiden priser jeg meg lykkelig som har fått både BR spiller, mediecenter og spillemaskin i en box...

Og i starten for spillutviklere etc vil blu-ray sikkert bli tatt godt imot ettersom det vil bli nesten 0% piratkopiering/ulovlig nedlasting av spill...

Så det kan til og med resultere i bedre og/eller billigere spill....

Lenke til kommentar
såg On the spot i natt.... loadetiden på RR7 var lang som en vond drøm

7214359[/snapback]

Så 25-26 sekunder er som ett vondt år? Til å være på konsoll så er det faktisk ikke så ille. Men det er vel bare å installere det på harddisken så går nok tiden ned 10-15 sekunder.

Lenke til kommentar

Hvis noen som helst tror at loadetider spiller en rolle for hvilken konsoll som blir best/selger mest/folk bryr seg om, så ville jeg seriøst vurdert et oljeskift. hadde gladelig lidd meg gjennom loadingen i oblivion til 360 en gang til.

Lenke til kommentar
Og i starten for spillutviklere etc vil blu-ray sikkert bli tatt godt imot ettersom det vil bli nesten 0% piratkopiering/ulovlig nedlasting av spill...

7214704[/snapback]

Det tror jeg du kan se lenge etter. Prisene vil nok ikke bli nedsatt for den grunn..

Lenke til kommentar

På ingen måte. Da vi i 2006, kan vi snart begynne å kreve bedre ting enn det som var det samme tilbake i 1994. Et de ikke har kuttet ned på loade tiden, og attpåtil legger opp til at du skal bruke plassen på harddisken til å mellomlagre informasjon. Det synes jeg er dumt. Det gjelder også X360. Finner det faktisk veldig irriterende med den loade tiden i Oblivion :(

Lenke til kommentar

Er det ikke det sony har gjort her? De har lagt ved harddisk på ps 3, nettopp for å kutte ned på lastetiden. Det er vel få som vil ha behov for å ha mer enn 4-5 spill på harddisken til enhver tid. Blir det plass mangel så er det bare å bytte hd eller slette de spillene man bruker lite. Synes det er litt for mye syting fra folk over dette.

Lenke til kommentar

7214704[/snapback]

Hvorfor skulle man senke prisen, om man uansett ikke klarer å kopiere spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...