Alexander Schindler Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Dobbelt dobbeltliv i mafiaen, en mann som er så brysom at han rokker ved det ”perfekte”, og et fargesprakende eventyr fra det fjerne Østen. Det er endelig helgens anbefalinger igjen. Les mer Lenke til kommentar
HammerDude Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vil bare opplyse om at The Departed er en remake av den koreanske filmen Infernal Affairs, som er en god film. Husker jeg ble veldig spent da jeg leste at den skulle lages i en Amerikansk utgave - og nå er den endelig her!! :-) Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vil bare opplyse om at The Departed er en remake av den koreanske filmen Infernal Affairs, som er en god film. Husker jeg ble veldig spent da jeg leste at den skulle lages i en Amerikansk utgave - og nå er den endelig her!! :-) 7215470[/snapback] Er den ikke kinesisk da? Har ikke sett den, men ser på IMDb at alle de involverte har kantonesiske navn, og er mer eller mindre kjente i hong kong-miljøet... Lenke til kommentar
HammerDude Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vil bare opplyse om at The Departed er en remake av den koreanske filmen Infernal Affairs, som er en god film. Husker jeg ble veldig spent da jeg leste at den skulle lages i en Amerikansk utgave - og nå er den endelig her!! :-) 7215470[/snapback] Er den ikke kinesisk da? Har ikke sett den, men ser på IMDb at alle de involverte har kantonesiske navn, og er mer eller mindre kjente i hong kong-miljøet... 7215582[/snapback] Hups, hukommelsen sviktet meg visst der. Du har helt rett, den er fra Hong Kong/Kina. Uansett husker jeg det som en spennende film. Toeren og treeren hadde jeg litt mer vansker med å følge handlingen i, og de ble av den grunn noe langtekkelige og kjedelige for min del. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Anbefaler ALLE å se "Den brysomme mannen". Den beste filmen jeg har sett i år. Uansett nasjonalitet. Om du ikke blir litt brydd/begynner å tenke litt rundt ditt eget liv etter denne filmen vil ingenting rykke deg ut av pizza og pepsi-livet ditt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ble desverre ikke så imponert over The Departed som jeg håpte på. Men bevares, det var en skikkelig god film. Nicholson spiller i kjent stil, og det bør vel si sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg