enden Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Skjermer i bredt format blir stadig mer populære. Vi har testet en prisgunstig 19-tommer fra CTX. Les mer Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Dessverre er den vertikale oppløsningen (bare 900!) så lav at det gir store problemer når man skal jobbe effektivt med både dokumenter og websider.... Widescreen duger best fra 20" eller 24" og oppover. Lenke til kommentar
bramat Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Enig med at 19" er for lite for widescreen.. Kjøpte en for en stund tilbake og byttet den i en 20" dagen etter. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Savner tester av vanlige 19"! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvordan er denne i forhold til ACER 22" 1680x1050 for 2990,- ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Vil tro at 24" er optimalt for WS. Da har man tilstrekkelig vertikal oppløsning, samt full HD. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bare VGA-tilkobling? Man kan liksågodt bare kaste skjermen imo. Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 så latterlig til og skrive? bare kaste selv om det bare er vga? DVI er ikke noe poeng på billig skjermer ofte.. Lenke til kommentar
enl Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvordan i allverden kan artikkelforfatteren gi denne skjermen pluss for tøft design? Skal ikke mye leting til før man finner noe bedre...men det er selvsagt bare min subjektive mening Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Den hadde ikke DVI heller nei... Huff, dette var bortkasting av tid. Det skal så lite til å legge til DVI støtte i 2006, at jeg bare blir flau hver gang jeg ser en skjerm uten DVI. Denne skjermen var det ikke verdt å teste. Lenke til kommentar
spurv Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Trenger man egentlig DVI, kvaliteten på vanlig VGA er da ikke så dårlig? Bruker det på jobben, no problem der liksom. HAr DVI på min egen maskin hjemme, men forskjellene er da ikke så store til at jeg merker noe spessielt forskjell iallefall... Men selv ville jeg hatt en skjerm med DVI, placebo effekten eller hva det heter . Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvordan i allverden kan artikkelforfatteren gi denne skjermen pluss for tøft design? Skal ikke mye leting til før man finner noe bedre...men det er selvsagt bare min subjektive mening 7213946[/snapback] Helt enig der. Personlig synes jeg selv en helt vanlig skjerm i sølv/sort er finere enn det der. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Bare VGA-tilkobling? Man kan liksågodt bare kaste skjermen imo. 7212200[/snapback] Hva med å begrunne dette bedre ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Vil tro at 24" er optimalt for WS. Da har man tilstrekkelig vertikal oppløsning, samt full HD. 7211707[/snapback] Der er jeg helt enig. DSelv 20 tommer blir hakket for lite når man ser på vertikal oppløsning. Den hadde ikke DVI heller nei... Huff, dette var bortkasting av tid. Det skal så lite til å legge til DVI støtte i 2006, at jeg bare blir flau hver gang jeg ser en skjerm uten DVI. Denne skjermen var det ikke verdt å teste. 7214941[/snapback] Jeg mener å ha lest et sted at det faktisk er dyrere å bygge inn analog støtte enn digital støtte. Det krever jo tross alt en DA-converter i tillegg. Allikevel er fortsatt bakoverkompabiliteten viktigere, og da er VGA fortsatt et must Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Den ctx skjermen var direkte stygg og såg ikkje direkte solid ut heller Men nok om det Noen planer om å teste noen 21, 22 widescreen og 24 widescreen i framtida? Det er her virkelig Widescreen har sin nytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå