Ferchie Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Heisann! jeg har sett bilder av g15 hvor skjermen så helt annerledes ut enn det den gjør originalt, finnes det en plass hvor jeg kan laste ned dette? Håper dere skjønner hva jeg mener. Endret 3. november 2006 av Rasch Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 http://www.g15mods.com/forum/ Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Slik som dette? Jeg laga denne pluginen i et program som heter LCD studio Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Ja har du sett! Takk til dere begge! *laste ned* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 og nå npr jeg hadde lastet ned begge delene som jeg trengte ble plutselig skjermen blank.. Prøvde å avinstallere, men det kom ikke noe opp igjen. Trengte license til det programmet, men aner ikke hvordan jeg får tak i det.. SCHEISSE! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er bare å requeste en lisens, behøver bare å skrive inn navn og epost andressen så får du det tillsendt via epost, er ikke fare for å få spam. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Ok. Avinstallerte det, og innstalerte driverne til tastaturet på nytt. Nå funker det igjen Lenke til kommentar
Jan-Vidar Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Slik som dette? Jeg laga denne pluginen i et program som heter LCD studio 7210253[/snapback] Er det mulig å få en kopi av dette? Mvh Jan-Vidar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå