joerk Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei. Jeg har et problem som går ut på flg: Etter at jeg har slått av maskinen på vanlig måte fra win2k og vil starte maskinen på nytt så vil ikke skjermen "bli med" før jeg har skrudd av og på strømbryteren bak på kabinettet. Jeg har satt inn nytt hovedkort og skjermkort, hhv. AsusA7V333 og matrox 550. Er det noen som har et tips? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Ja kanskje? Har du installert win2k på nytt etter at du byttet hovedkort. Det er noe eg altid gjør når eg bytter til nytt hovedkort, Formaterer c. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Tror ikke det er problemet, men det kan anbefales på det sterkeste. Skjekk om skjermkortet sitter skikkelig ned i AGP sporet + Skjekk om vga-kabelen sitter skikkelig i. Lenke til kommentar
joerk Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Takker for svara. Ja, jeg har installert win2k etter bytte av hovedkort. Jeg har også sjekka kabel/kontaktpunkt og AGP slot uten at noe har hjulpet. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Da oppdaterer du driverne til skjermkortet. Lenke til kommentar
joerk Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Ja, det kan jeg prøve, så får vi se og håpe. Takk. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hadde samme problemet selv, det var refresh rate som var satt litt for høyt (85Hz) ble bra når jeg satte den ned til 75Hz Lenke til kommentar
joerk Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Det var hz innstillinga/oppfriskningsraten til skjermen som fikk det hele til å fungere slik det skulle. Tusen takk. mvh. joerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå