Wattengård Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Heisann... Har en ps2slim som jeg kjører SwapMagic Coder på. Fins det noen måte å bruke USB minne som minnekort? Det er liksom en vesentlig prisforskjell der -C- Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Tror du kan komme til å slite med det på en ps2 som ikke er modifisert, men det går vel kanskje på et vis... swap magic, grøssssss...!! Alt blir mye enklere med chip Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Problemet er vel at for at PS2-en skal kunne greie å kommunisere med en standard USB-minnepenn, må den inneholde en rimelig dyr teknologi som ikke finnes i vanlige USB-minnepenner. Det som går an, er å investere i en PS2-HDD. Mye enklere. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Har som nevnt en PSTwo... Den lille tynne, fins ingen disk til den. Lurte på å skaffe USBExtreme så jeg bare kan hive inn alle spillene mine på disk, men fant ut at usbextreme bare støttes av 10% av spillene liksom Da får jeg vel bare vente på at mine 64mb kort skal komme fra usa da... *tromme med fingrene* -C- Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jepp, håper bare ikke det er MaxMemory kort du har kjøpt.. Usb Extreme er det samme som HdAdwance med litt ekstra, og den støtter vel nermere 90% av spilla som er ute... MEN på en pstwo, så går det treeeegt med HD dessverre Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Hva er galt med Max kortene? Ja, det er max kort. -C- Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 De har en tendens til å kødde, slik at du ikke får savet mere på det uten å finne den korupte fila, og det kan være hvilken som helst av de save filene du har på kortet... Filer blir plutselig ødelakt med andre ord... har selv testet 4 forskjellige MM kort, og har hatt samme problem med alle... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har du Action Replay Max (software/CD-plate) kan du kopiere filer til/fra minnekortet og en hvilken vanlig USB-Memorystick. Du får da også en funksjon hvor du kan formatere minnekort som har "bugga". Har selv redda to "ødelagte" minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå