EonoX Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Teksten inneholder noen små SPOILERE, så les på egen risiko. Etter å ha lest det, er jeg allerede sikker på jeg har funnet mitt Game of the Decade: http://forum.officialnintendomagazine.co.u...759e1da98d641c4 Go Wii! Endret 3. november 2006 av TCi Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Game of the Decade... Godt du har realistiske forventninger i hvert fell Et knallspill blir det nok absolutt, men jeg tror likevel ikke det kommer til å nå helt opp til OoT Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Unnlot å lese pga. spoilers, men ett kjempe spill kommer det til å bli uansett! (forhåpninger) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 OMG jeg har vært utadert. Wii kom plutselig på ønskelista. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kjøper også wii av en grunn; - nemlig dette spillet! Lenke til kommentar
WD- Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Jeg kjøper meg en gamecube pga dette spillet. Tar ikke helt sjansen på en wii ennå, og får skikkelig billig brukt gamecube. Ser ut som et fantastisk spill. Endret 4. november 2006 av WD Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Grunnen til jeg ikke kjøper det til gc, er at det er uvisst når det dukker opp i europa; om det i det hele tatt gjør det da.... Lest rykter om at det kun blir tilgjengelig via internett, men som sagt usikkert når... TP må jeg bare ha på dagen... Derfor ser jeg hvertfall en god grunn til å kjøpe wii; Zelda ! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg kjøper Wii kun for dette. Jeg selger den nok når jeg er ferdig et halvt år senere. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg kjøper Wii kun for dette. Jeg selger den nok når jeg er ferdig et halvt år senere Tja dette standpunktet deler jeg ikke.. Er såpass zelda fan at jeg må eie konsollen med det respektive spillet resten av livet Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har ikke noe forhold til Zelda bortsett fra at jeg syntes Wind Waker var crap. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 hehe okei, men du skal altså skaffe deg TP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå