ØysteinT Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Er litt forvirra av spørsmål 3 (er litt for tidlig om morran). Mener dere a) kronologisk utgivelsesrekkefølge eller b) kronologisk handlingsrekkefølge? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Er litt forvirra av spørsmål 3 (er litt for tidlig om morran). Mener dere a) kronologisk utgivelsesrekkefølge eller b) kronologisk handlingsrekkefølge? 7215495[/snapback] Skulle akkurat til å spørre om det samme! =) Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Innen hvilken tid er det realistisk å tro at anmeldelsen kommer? 7215463[/snapback] Kanskje litt intetsigende, men likevel: Når Joachim har testet det lenge nok til å skrive en grundig anmeldelse. Forhåpentligvis innen spillet slippes førstkommende fredag :-) Er litt forvirra av spørsmål 3 (er litt for tidlig om morran). Mener dere a) kronologisk utgivelsesrekkefølge eller b) kronologisk handlingsrekkefølge? 7215495[/snapback] Mener utgivelsesrekkefølge. Har presisert dette i spørsmålet nå. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har bursdag den 9. november, så jeg håper den, de eller hva som har kontroll over odsene for denne verden gir meg noen gode ods, . Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har lyst til å vinne denne konkuransen men med mitt hell så går nok ikke det, men kan jo alltids håpe ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Da var onkel cun med i den brutale kampen om spillet. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det finnes flere ulike kilder på nettet som opererer med alternative datoer, en del av dem er også mer eller mindre offisielle kilder. Men dersom man går til de 'rette' kildene og ser, vil en se at årstallene der stemmer ganske godt overrens med det man faktisk opererer med hvis man prøver å starte spillet. Og jeg vil tro at det er årstallene i selve spillet som faktisk gjelder? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg vinner, jeg vinner! Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg kjøpte Collectors Edition hos spaceworld på bystasjonen i Bergen i kveld. Holder på å installere nå. Det fulgte med en liten tinnsoldat, et kart, enhets/bygninger kart, Making of DVD med Music Score, fem art bilder/postkort og seff spillet...som er på to DVD'er Ai ai..nå blir det mange timer med kos. Endret 6. november 2006 av bekkalokk Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du er langt fra den eneste nei, bare se denne tråden i totalwar -kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=658410&hl= Om det ikke er til bry, kunne vi være interesserte i å få spørre deg noen spørsmål underveis i spillingen Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg kjøpte Collectors Edition hos spaceworld på bystasjonen i Bergen i kveld. Holder på å installere nå. Det fulgte med en liten tinnsoldat, et kart, enhets/bygninger kart, Making of DVD med Music Score, fem art bilder/postkort og seff spillet...som er på to DVD'er Ai ai..nå blir det mange timer med kos. 7231858[/snapback] Hæ, har de den ute i hyllene nå,eller var det spesialbehandling? Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 De har den i hyllene nå ja Jeg har så smått begynt på en Grand Campaign, men jeg hadde jo mest lyst å starte som Vikinger (Danish faction), men fikk kun velge Engelsk, Fransk, Spansk, Vatikanet og noen andre. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Går det ikke an å låse dem opp i en tekstfil sånn som med Rome Total War? Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Går det ikke an å låse dem opp i en tekstfil sånn som med Rome Total War? 7233085[/snapback] Håper det, men jeg vet ikke hvilken fil det er....enda. Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ok fant ut av det. Trenger bare å flytte "denmark" i filen descr_strat.txt som man finner i X:\Medieval II Total War\data\world\maps\campaign\imperial_campaign\ Konge, mye gøyere å spille som Dansker tror jeg, hehe Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 De har den i hyllene nå ja Jeg har så smått begynt på en Grand Campaign, men jeg hadde jo mest lyst å starte som Vikinger (Danish faction), men fikk kun velge Engelsk, Fransk, Spansk, Vatikanet og noen andre. 7233010[/snapback] Hadde de fått inn mange? Får stikke ned til byn i fritimen i morgen og håpe på det beste Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 har bestillt CE fra CDON men hvis de ikke sender den i mårra må jeg ned og se om de har fått det på platekompaniet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Sånn, da var vi ferdig med å prate om ting som ikke hadde noe med emnet i denne tråden å gjøre. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Skulle de ikke si hvem som vant idag? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg forsto det sånn at det var i morgen de skulle annonsere vinnerne. Endret 9. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg