Jarmo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Start>kjør>skriv msconfig>oppstart og ta screen av prosesser(progs.) som starter. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Unlocker funka ikke, jeg kunne ikke velge noe unlock på bildet, som jeg kunne på andre filer. Legger med bilde av oppstart. Endret 4. november 2006 av Xyprotec Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Vil du ta resten også, ser bare halvparten nå.. Og flytt den linjen ved siden av kommando helt til høyre. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Slik. Jeg får vell bare ta å formatere snart, er vell på tide. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 OK Kan ikke se noe der som kan være orsaken til problemet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Legg ut en HJT-logg 7217994[/snapback] Prøv dette du..... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Så enkelt er det ikke. Det går ikke ann å gjøre noe med bildet. Edit: RJR: Det funka heller ikke, dettte kom bare opp. Se bilde. 7217905[/snapback] Ok. Nå har jeg leita en god del på internett og funnet noe som skal klare å slette filen. Har lest litt rundt og mange har hatt problemer med bilde filer hvor teksten er veldig lang som de ikke får slettet. De har også hatt filen på skrivebordet. De mener at dette skal fungere. Det er mitt siste forslag. Hvis du ikke klarer å slette den med dette programmet, så har jeg ingen aning. Da blir det vel formatering. Regner med du er litt lei av å innstalere mange forskjellige programmer nå, men prøv dette en siste gang Endret 5. november 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Prøvde, men til ingen nytte. Han som laga denne bilde fila har fortjent ett hagleskudd i panna. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Enn om du opprettet en ny konto med administrator-rettigheter. Kansje du får tilgang til sletting av filen da? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kan du poste en hijackthis logg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Prøvde, men til ingen nytte. Han som laga denne bilde fila har fortjent ett hagleskudd i panna. 7223942[/snapback] Å dæven! Er vel ikke vits å leite etter flere programmer for det nytter vist ikke. Var en vanskelig fil å slette dette ja. Du må finne han som har laget filen så får du han til å slette filen uansett hvor lang tid det tar Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hadde det same problemet for en stund siden, men jeg fikk slettet det ved å gå på bibliotek i limewire og så slette det. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Problemet er løst, og maskin er formatert. Hadde bilde vært der etter formateringa, hadde jeg kasta maskin ut vinduet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå