Gå til innhold

Får ikke sletta bilde.

Anbefalte innlegg

Har ett bilde på skrivebordet som jeg lasta ned fra limewire. problemet er at jeg ikke får sletta det. Det går ikke ann å flytte det, åpne det i paint, eller se bilde i det hele tatt. og når jeg høyreklikker på det får jeg bare dette opp: se bilde.

post-75448-1162551343_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å stille maskin 14 dager tilbake i tid, dette funket ikke. Jeg lasta ned bildet før idag.

Jeg prøvde å lage et nytt tidspunkt, men det kom bare på samme dagen og jeg fant ikke ut hvordan jeg sletta gamle tidspunkt.

:(

Lenke til kommentar

Ok. Det andre virus programmet hjalp ikke.

Skulle ikke laste ned pron bilder, jeg søkte på wallpapers ;p Men leksa er lært.

EDIT: Det funka ikke å slette bildet med Killbox. Jeg trykka på bildet og ok, da skjedde det ingenting.

Endret av Xyprotec
Lenke til kommentar

God morgen,

Jeg har googlet litt og funnet ut hvordan du skal slette filen. Bare følg det jeg har skrevet under:

Trykk på Start-> så Kjør -> Skriv inn "cmd" -> I vinduet som åpnes skriver du "cd Skrivebord" noe som gjør at du er i Skrivebordsmappen -> skriv "erase *.jpg" i cmd vinduet. Hvis filen ikke er jpg så bytter du ut jpg med filtypen til filen. Merk: Kommandoen vil slette alle *jpg filer du har på skrivebordet.

Håper det virker!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Prøv å last ned Dr. Delete slett (sett filen inn i Dr. delete ikonet, åpne dr. delete å slett derfra eller høyreklikk på bildet forså velge dr.delete) og start maskinen pånytt.

Hvis den ikke er borte når du har restarta, prøv så å legg den i papirkurven. Bruker å funke :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Løsning: Unlocker

Ever had such an annoying message given by Windows: Cannot delete file: Access is denied. There has been a sharing violation. The source or destination file may be in use. or the file is in use by another program or user. Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use. Unlocker is the solution. Unlocker is an Explorer extension that allows you with a simple right-click of the mouse on a file or folder to get rid of error message such as error deleting file or folder, cannot delete folder: it is used by another person or program.
Endret av neitakk
Lenke til kommentar
God morgen,

Jeg har googlet litt og funnet  ut hvordan du skal slette filen. Bare følg det jeg har skrevet under:

Trykk på Start-> så Kjør -> Skriv inn "cmd"  -> I vinduet som åpnes skriver du "cd Skrivebord" noe som gjør at du er i Skrivebordsmappen -> skriv "erase *.jpg" i cmd vinduet. Hvis filen ikke er jpg så bytter du ut jpg med filtypen til filen. Merk: Kommandoen vil slette alle *jpg filer du har på skrivebordet.

Håper det virker!

7214914[/snapback]

Hvis det er umulig å se hvilket format det er i, er det vanskelig å følge din instruksjon.

Ikke kan han sjekke i "egenskaper" heller.

Ser du ingen filformat, går du til en hvilken som helst mappe, velger verktøy (elns) -> mappealternativer og tar vekk haken ved "skjul kjente filetternavn".

Da vil filformatet bli vist i filens navn, og du kan bruke stealthys "guide" til å løse problemet.

Lykke til! :D

EDIT:

Ellers kan du jo prøve å velge "rediger" i menyen du får opp..

Mulig det vil fungere, hvis du fjerner alt som står der.. :D

Endret av tissedam
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ok, prøv dette programmet.

Bla bare litt lenger ned på siden så finner du nedlastingen.

Det burde fungere.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...