howieD Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Heisann igjen. Jeg har nå gjort om siden min til CSS, og laget galleriet til "Roma" i menyen om til en PHP fil. En person her på forumet tipset meg om at jeg nå må bruke include () sammen med PHP-filene jeg vil ha linket, for å kunne bestemme hvor på siden jeg vil ha det åpnet og vist. Det som er problemet nå, er jo det at når du klikker på "Roma", så åpner det seg et nytt vindu. Jeg vil at det skal bli som ved bruk av target"mainframe" ved bruk av frames, altså jeg vil at det jeg klikker på i menyen skal dukke opp i centerdelen. Noen som kan dette, og som evt. kan kode om "Roma" delen slik at denne blir riktig? Hvis dere kan kode en liten del, så kan jeg forhåpentligvis lære av det, og gjøre resten selv På forhånd takk for hjelpen Endret 3. november 2006 av Haavard82 Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 La nettopp inn et omfattende svar på dette i den andre tråden din Lenke til kommentar
howieD Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 La nettopp inn et omfattende svar på dette i den andre tråden din 7209773[/snapback] Det er jo fantastisk! Da skal jeg titte på det. Målet mitt skal bli å kunne dette snart. Vurderer kurs på området. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Anbefaler deg på det sterkeste å sette det deg godt inn i HTML og CSS, deretter lære deg PHP. Sjekk ut www.htmldog.com samt google etter php tutorial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå