Gå til innhold

Nintendo Wii og zelda TP spørsmål...

Gjest Slettet-UUbruw

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-UUbruw

Hei!

Jeg har rota litt rundt på nettet i det siste på leting etter en del ting jeg lurer på andgående Wii og Zelda Twilight Princess, men kan ikke finne noe.

Så jeg håpet på om noen av dere her kansje vet det

Jeg lurer på:

1.

Vill grafikken på Zelda TP være bedre på Wii enn på GameCube?

2.

På Zelda TP kan man bruke Wii kontrollen til å slå med sverdet. Er det mulig å fekte bare ved å bruke knappene?

3.

Det er mulig å sette inn et SD minnekort for å øke f\det interne minnet.

Vil dette gjøre at Wii arbeider kjappere, eller at det blir bedre lagringsplass?

¨Krypto

(Gleder meg til Wii!) :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har fått med meg:

1: Wii vil ha litt bedre grafikk enn GC. Vi snakker antagelig om få prosenter her.

2: Blir nok ingen fekting med sverd, så jeg kommer nok til å trykke på knappen som alle andre normale. Men å fiske, det skjer noe med veiving med armene :)

3: Windows Vista påstår (eller, det er det vel MS som gjør), at å bruke SD-kort er raskere enn harddisk. Men når det gjelder Wii, så er det nok først og fremst lagringsplass som gjelder. Det skal en enkel softwareoppgradering å bytte på "oppførseleren" (bruker harddisk kontra SD-kort).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw

Ok takker!

Jeg har sett på videoer fra Wii og Gamecube, og jeg har funnet ut (tror jeg) at Wii versionen vil ha litt mer AA, HDR/Bloom og texture quality, men er ikke sikker...

Lenke til kommentar

1.

Vill grafikken på Zelda TP være bedre på Wii enn på GameCube?

2.

På Zelda TP kan man bruke Wii kontrollen til å slå med sverdet. Er det mulig å fekte bare ved å bruke knappene?

3.

Det er mulig å sette inn et SD minnekort for å øke f\det interne minnet.

Vil dette gjøre at Wii arbeider kjappere, eller at det blir bedre lagringsplass?

7209660[/snapback]

1. Eneste forskjellen mellom de to er at Wii versjonen har støtte for 480p og 16x9. Ellers er dem like.

2. Det vet jeg faktisk ikke. Godt spørsmål. Sikkert mulig vil jeg tro, men svært usikker.

3. Bare øker lagringsplassen.

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har fått med meg:

1: Wii vil ha litt bedre grafikk enn GC. Vi snakker antagelig om få prosenter her.

2: Blir nok ingen fekting med sverd, så jeg kommer nok til å trykke på knappen som alle andre normale. Men å fiske, det skjer noe med veiving med armene :)

3: Windows Vista påstår (eller, det er det vel MS som gjør), at å bruke SD-kort er raskere enn harddisk. Men når det gjelder Wii, så er det nok først og fremst lagringsplass som gjelder. Det skal en enkel softwareoppgradering å bytte på "oppførseleren" (bruker harddisk kontra SD-kort).

7209687[/snapback]

Uhm jo, man fekter med kontrollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...